Honlap-menü
Mini-chat
Körkérdésünk
Legyenek további fejlesztések az oldalon?
Összes válasz: 18
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
Belépés
Csütörtök, 2024-03-28, 11:32 PM
Üdvözöllek Vendég

Víz képességek

Kopoltyúk

A legalapvetőbb víz képesség. Használója kopoltyúk segítségével képes lélegezni a víz alatt.

Kritériumok: 2-es mágia.

Típus: Speciális

Felhasználási energia: 2 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: a karakter képessé válik a víz alatt életre. Előnyös például lesből támadás esetén.

Tanulási idő: 1 szakasz.

Buborékfelhő

A használója buborékfelhőt von maga köré, így rejtőzve el az ellenfele elől.

Kritériumok: 2-es mágia.

Típus: Csapda/Védelmi

Felhasználási energia: 2 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: az ellenfél pontossága a buborékok eltüntetéséig 2-vel csökken.

Tanulási idő: 1 szakasz.

Eső

A használója esőfelhőket hív az égre majd elindít egy kisebb záport, ami kismértékben gyengíti a tűz elemű képességeket, de felerősíti a villám eleműeket.

Kritériumok: 2-es mágia és 2-es intelligencia.

Típus: Speciális

Felhasználási energia: 3 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: a tűz elemű képességek sebzési értéke 3-mal csökken, míg a villám eleműeké 3-mal nő.

Tanulási idő: 1 szakasz.

Örvény

Az alábbi képesség csak vizes környezetben használható. A harcos egy örvényt hoz létre a vízben az ellenfele körül, aminek a segítségével feldöntheti őt.

Kritériumok: 3-as mágia.

Típus: Csapda

Felhasználási energia: 2 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: siker esetén egy körig az ellenfél fürgesége a felére csökken.

Tanulási idő: 2 szakasz.

Vízbéklyók

A használója vízköteleket lő ki az ellenfelére, mozgásképtelenné téve őt. A képesség hátránya, hogy viszonylag könnyű kitörni belőle.

Kritériumok: 3-as mágia.

Típus: Csapda

Felhasználási energia: 2 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: az ellenfél csak 5 erőpont felhasználásával juthat ki belőle; amíg nem teszi, a fürgesége 3-mal csökken.

Tanulási idő: 2 szakasz.

Vízarzenál

A használója egy vízrudat idéz a kezébe, amely lényegében bármilyen (nem legendás vagy speciális) közelharci fegyverré át tud alakulni. A képesség hátránya, hogy a víz összetartása sok mágáit emészt fel, illetve ez a fajta fegyver jóval gyengébb, mint az eredeti.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.

Típus: Közelharci

Felhasználási energia: 4 energiapont/kör.

Sebzés: az adott fegyver sebzési értékének a fele

Egyéb hatás:-

Tanulási idő: 2 szakasz.

Vízfal

A használója maga köré emel egy vízfalat, ami kismértékű védelmet nyújt harc közben.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.

Típus: Védelmi

Felhasználási energia: 3 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: -3 fürgeség az ellenfélnek egy körig, ha áthatol a vízfalon.

Tanulási idő: 2 szakasz.

Vízsugár

A használója kinyújtja a karját az ellenfele irányába, és egy elképesztő sűrűségű vízsugarat lő ki rá.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.

Típus: Távolsági

Felhasználási energia: 4 energiapont.

Sebzés: 3

Egyéb hatás: az ellenfél védelme egy körre kettővel lecsökken.

Tanulási idő: 2 szakasz.

Kettős vízsugár

Az előző képesség továbbfejlesztett változata. A képesség használója mindkét karját kinyújtja az ellenfele felé, és kettő vízsugárral támadja őt.

Kritériumok: 5-ös mágia, a Vízsugár ismerete, Közlegény rang.

Típus: Távolsági

Felhasználási energia: 8 energiapont.

Sebzés: 6

Egyéb hatás: az ellenfél védelme egy körre néggyel lecsökken.

Tanulási idő: 3 szakasz.

Gejzír

A használója egy gejzírt idéz elő az ellenfele alól, így támadva őt.

Kritériumok: 5-ös mágia, Közlegény rang.

Típus: Távolsági

Felhasználási energia: 5 energiapont.

Sebzés: 8

Egyéb hatás:-

Tanulási idő: 3 szakasz.

Irányított gejzír

Az előző képesség továbbfejlesztett változata, amely gejzír, miután előtört, követi a célpontot egészen addig, amíg el nem éri.

Kritériumok: 6-os mágia, a Gejzír ismerete, Harcos rang.

Típus: Távolsági

Felhasználási energia: 7 energiapont.

Sebzés: 8

Egyéb hatás: mivel követi az ellenfelét, ezért találati esély számolásánál +5 pontosság.

Tanulási idő: 4 szakasz.

Vízbörtön

A használója az ellenfelet egy minden oldalról zárt börtönbe zárja, amelyből rendkívül nehéz kiszabadulni.

Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang.

Típus: Csapda

Felhasználási energia: 12 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: ha áttör, akkor az ellenfél védelme 1-re csökken a harc végéig.

Tanulási idő: 4 szakasz.

Fejlett vízbörtön

A vízbörtön egy továbbfejlesztett változata, mely során amellett, hogy bezárja az ellenfelét, fokozatosan megtölti vízzel a vízbörtönt, így ha az ellenfél nem elég fürge, könnyedén megfulladhat.

Kritériumok: 7-es mágia, a Vízbörtön ismerete, Elit rang.

Típus: Csapda

Felhasználási energia: 15 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: ha nem tör át három körön belül az ellenfél, elveszti a harcot, ha áttör, a fürgesége 1-re csökken a harc végéig.

Tanulási idő: 5 szakasz.

Zárt falak

A használója leereszt egy vízfalat maga és az ellenfele köré, így mindennemű külső beavatkozás nélkül, egy az egy ellen küzdhetnek meg.

Kritériumok: 8-as mágia, a Vízbörtön ismerete, Elit rang.

Típus: Speciális

Felhasználási energia: 15 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: ha valaki áttör a falon, minden értéke egyre csökken a harc végéig.

Tanulási idő: 6 szakasz.

Stratégia 1. szint

Az ősi tudás, és tapasztalatok segítségével a képesség használója képes lesz megtervezni a harcát, így elkerülve a gyakran öngyilkos improvizációt, és ösztönküzdelmet.

Kritériumok: 3-as intelligencia.

Típus: Folyamatos

Felhasználási energia: 4 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: fizikai támadások kivédése esetén fürgesége kettővel nő, mágikusnál semennyivel.

Tanulási idő: 2 szakasz.

Stratégia 2. szint

A fejlettebb stratéga képes lesz akár egy közelharc kellős közepén is kelepcét állítani az ellenfelének, illetve nagyon ritkán lehet zavarba hozni, vagy meglepni egy harc során.

Kritériumok: 5-ös intelligencia, Stratégia 1. szint ismerete, Harcos rang.

Típus: Folyamatos

Felhasználási energia: 8 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: védekezés esetén fürgesége kettővel nő, támadások esetén pontossága nő kettővel.

Tanulási idő: 4 szakasz.

Stratégia 3. szint

A stratégia magasiskolája, mely során az alkalmazója az ok-okozati logikával már a küzdelem elején sejti, hogy ellenfele mikor mit fog csinálni, még akkor is, ha ezeket az információkat nem képes kiolvasni az elméjéből.

Kritériumok: 7-es intelligencia, Stratégia 2. szint ismerete, Elit rang.

Típus: Folyamatos

Felhasználási energia: 12 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: védekezés esetén fürgesége hárommal nő, támadás esetén pontossága nő hárommal.

Tanulási idő: 6 szakasz.

Gondolatolvasás

A víz népének egyik ősi képességét, a magasfokú intelligenciát segítségül hívva a használója megismerheti ellenfele gondolatait, szándékait.

Kritériumok: 4-es intelligencia, Közlegény rang.

Típus: Folyamatos

Felhasználási energia: 10 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: védekezés esetén intelligenciája eggyel nő, támadás esetén mágiája nő eggyel.

Tanulási idő: 2 szakasz.

Gondolatködösítés

A használója képes megzavarni az ellenfelem gondolatait, ezáltal többek között elérheti azt is, hogy habozzon döntő pillanatokban.

Kritériumok: 5-ös intelligencia, a Gondolatolvasás ismerete, Közlegény rang.

Típus: Folyamatos

Felhasználási energia: 15 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: védekezés esetén ellenfelének a pontossága 20%-kal csökken, támadás esetén ellenfelének a fürgesége csökken 20%-kal.

Tanulási idő: 3 szakasz.

Elmekín

A használója be képes hatolni az ellenfele elméjébe, és ott elképesztő kínnak alávetni. A magasabb intelligenciájú ellenfelek képesek védekezni ellene.

Kritériumok: 7-es intelligencia, a Gondolatködösítés ismerete, Harcos rang.

Típus: Folyamatos

Felhasználási energia: 25 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: minden körben a felére csökken az ellenfelének az erőpontja.

Tanulási idő: 5 szakasz.

Irányítás

A használója képes lesz úgy irányítani az ellenfelét, akár egy bábot. Szemkontaktus kell hozzá. A magasabb intelligenciájú ellenfelek itt is védekezhetnek az irányítás ellen.

Kritériumok: 9-es intelligencia, az Elmekín ismerete, Elit rang.

Típus: Folyamatos

Felhasználási energia: 12 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: az ellenfél csak úgy törheti meg a varázst, ha vagy az összes erő-, vagy az összes energiapontja lenullázódik (vagy ha nagyobb az intelligenciája, mint a képesség használójának, akkor 50% eséllyel szabadul).

Tanulási idő: 7 szakasz.

Keresés
Naptár
«  Március 2024  »
HKSzeCsPSzoV
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Mentett bejegyzések
Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • TOP 100
  • Zene
  • Ajándék