Honlap-menü
Mini-chat
Körkérdésünk
Értékeld honlapomat
Összes válasz: 39
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
Belépés
Péntek, 2024-10-11, 0:07 AM
Üdvözöllek Vendég

Vásárolható állatok képességei

Tűz elemű vásárolható állatok képességei

Tűzszolgák képességei:

Páncél

A rajta lévő fémtárgyak megnyúlnak, amíg az egész testét egy vaspáncél nem borítja, ami ütésállóbbá, de lomhábbá is teszi őt.

Típus: Védelmi

Felhasználási energia: 3 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: kitartás (védelmi része) +2 fürgeség (védekező része) -1

Tanulási idő: 3
 állatnevelés.

Test hevítése

A tűzszolga a bőrét 80 fok körülire hevíti, így az ellenfél képtelen lesz puszta kézzel hozzáérni.

Típus: Közelharci

Felhasználási energia: 5 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: közelharc esetén körönként 50%-os eséllyel 5-öt sebez az ellenfélbe.

Tanulási idő: 3
 állatnevelés.

Tűz férgek képességei:

Tüskenövesztés

A tűz féreg a farkánál lévő tüskéket megnöveszti, így nagyobb sebzéseket tud vele okozni.

Típus: Közelharci

Felhasználási energia: 5 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: +2 erő

Tanulási idő: 3
 állatnevelés.

Vonzalomgerjesztés

A tűz féreg megpróbál szemkontaktust létrehozni az ellenséggel. Ha sikerült, akkor az ellenség hirtelen elkezd vonzalmat érezni a tűz féreg után, és megközelíti, hogy megsimogathassa. Mikor elég közel ért, a tűz féreg ráront a gyanútlan ellenségre.

Típus: Speciális

Felhasználási energia: 4 energiapont/kör.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: az ellenfél fürgesége és pontossága (állatoknál fürgesége) 2-vel csökken, amíg ezt a képességet fenntartják.

Tanulási idő: 4
 állatnevelés.

Lávaszörnyek képességei:

Fertőződő harapás

Ha a lávaszörny sikeresen megharapja ellenfelét, akkor a harapás miatt kialakult seb elkezd terjedni a testen, és ha nem fejezi be elég gyorsan az ellenség a küzdelmet, akkor elájul, és az energiaszintje nullára csökken.

Típus: Közelharci/Folyamatos

Felhasználási energia: 7 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: az ellenfél életpontja minden körben 3-mal csökken.

Tanulási idő: 4
 állatnevelés.

Lávaköpés

A lávaszörny lávát köp az ellenségre, amivel komoly sebesüléseket okozhat.

Típus: Távolsági

Felhasználási energia: 7 energiapont.

Sebzés: 10

Egyéb hatás:-

Tanulási: 4
 állatnevelés.

Cerberusok képességei:

Cafatok

Ha a cerberus beleharap az ellenségbe, akkor minden húscafat után gyógyul egy kicsit. Regeneráló technika.

Típus: Gyógyító/Speciális

Felhasználási energia: 5 energiapont/kör.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: a cerberus életpontja minden körben az aktuális életpontjának 25%-ával emelkedik.

Tanulási idő: 4
 állatnevelés.

Fojtó farok

A cerberus farka a sokszorosára nyúlik, amellyel megpróbálja a távolból lefogni, vagy megfojtani az ellenséget.

Típus: Távolsági

Felhasználási energia: 7 energiapont.

Sebzés: 10

Egyéb hatás:-

Tanulási idő: 4
 állatnevelés.

Újranövesztés

A cerberus visszanöveszti az egyik lehullott fejét. Küzdelmekként csak egyszer használható.

Típus: Gyógyító

Felhasználási energia: 10 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: +30 életpont.

Tanulási idő: 5
 állatnevelés.

Tűzoroszlánok képességei:

Karomkilövés

Az oroszlán a mancsai végén lévő karmokat kilövi az ellenségre, kisebb sérüléseket okozva neki.

Típus: Távolsági

Felhasználási energia: 4 energiapont.

Sebzés: 4

Egyéb hatás:-

Tanulási idő: 3
 állatnevelés.

Gyógyulás

A kisebb sérülések egyből begyógyulnak a testén.

Típus: Gyógyító

Felhasználási energia: 6 energiapont/kör.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: minden körben az életpontja az aktuális életpont harmadával megnő.

Tanulási idő: 5
 állatnevelés.

Tűzburok

A tűzoroszlán maga köré idéz egy tűzburkot, ami megvédi a legtöbb támadással szemben.

Típus: Védelmi/Folyamatos

Felhasználási energia: 15 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: aki áthatol a tűzburkon, 15-öt sebződik.

Tanulási idő: 7
 állatnevelés.

Víz elemű vásárolható állatok képességei

Jégtigrisek képességei:

Figyelemelterelés

Az ellenséget, ha rápillant a jégtigrisre, ámulat tölti el, és alig bírja róla levenni a szemét, így alig lesz képes a harcra koncentrálni. Magasabb intelligenciaszintű ellenfelek ellen kevésbé hatásos.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Altatás

A tigris édeskés illatot áraszt magából, amit ha belélegez valamelyik harcos, akkor elálmosodik, nagyobb dózis esetén el is alszik.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Halszörnyek képességei:

Bénító váladék

A halszörny a szájából méregzöld folyadékot enged ki, ami csak egy kisebb területen oszlik szét a vízben. Ha az ellenség nem tud kitérni a váladék elől, és beszippantja, akkor kisebb dózis esetén legyengül, nagyobb dózis esetén lebénul (az energiaszintje 0-ra csökken).

Tanulási idő: 4 állatnevelés.

Vízhomályosítás

A halszörny a mágiáját a vízben szétoszlatva úgy behomályosítja azt, hogy a látási viszonyok leromlanak, így hatalmas előnyhöz juttatva azokat a harcosokat, akik ismerik a telepátia tudományát, és képesek érzékelni az ellenfelet pusztán az elméjükkel is.

Tanulási idő: 5 állatnevelés.

Jégrémek képességei:

Fagyos lehelet

A jégrém az ellenfél felé fagyos szellőt fúj, ami lelassítja az ellent, sőt nagyobb dózisban meg is fagyaszthatja.

Tanulási idő: 4 állatnevelés.

Jégpáncél

A jégrém vizet idéz a bőrére, amit egyből megfagyaszt, így kapva erősebb páncélzatot.

Tanulási idő: 4 állatnevelés.

Aquabestusok képességei:

Örvénycsapda

Az aquabestus egy örvényt hoz létre az ellenség körül, amit nagyon nehéz áttörni. Remek csapdatechnika.

Tanulási idő: 6 állatnevelés.

Lélekcsere

Az aquabestus ha szemkontaktusba kerül az ellenfél állatával, akkor ki tudja cserélni kettejük testét, így az ellenség mellett lévő állatban az aquabestus elméje lesz, az aquabestuséban az ellenfél lényéé. Természetesen harc után visszacserélődnek a testek.

Tanulási idő: 7 állatnevelés.

Vízurak képességei:

Csápsugár

A vízúr a testén található négy csáp végeit egy pontba helyezi, ahonnan vékonyabb sugararak kilövésére képes, amik kisebb sérüléseket okozhatnak.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Savköpés

A vízúr a szájából az ellenségre savat köp, amivel komolyabb sebesüléseket okozhat.

Tanulási idő: 5 állatnevelés.

Regeneráció

A vízúr kisebb és közepes sebesülései vizes közegben azonnal begyógyulnak.

Tanulási idő: 7 szakasz.

Növény elemű vásárolható állatok képességei

Koboldok képességei:

Gyorsulás

A kobold sebessége megduplázódik. Ezt a képességet nem képes sokáig fenntartani.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Szarvnövesztés

A kobold megnöveszti a homlokán található kezdetleges szarvakat, melyekkel komolyabb sebzések okozására is képes.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Gyíkharcosok képességei:

Színváltás

A gyíkharcos a bőre színének megváltoztatásával megpróbál beleolvadni a környezetbe. Hasznos rejtőzködő technika.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Visszanövesztés

Ha vágás által elveszíti valamely végtagját, képes visszanöveszteni, de az egyéb úton történő végtagvesztésekkel szemben tehetetlen.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Trollok képességei:

Savköpés

A troll savat köp az ellenfele irányába.

Tanulási idő: 4 állatnevelés.

Bőrkeményítés

A trollok bőre sziklakeménységű lesz, ami felerősíti a védelmüket, de lelassítja őket. A képesség további előnye, hogy a megkeményített bőrön letörhető tüskék sorakoznak, melyeket fegyverként használva a troll még komolyabban veszélyeztetheti az ellenfelét.

Tanulási idő: 4 állatnevelés.

Háromfejű óriásgyíkok képességei:

Mágiablokkolás

A háromfejű óriásgyík a szájaiból zöld port lehel ki, mely rendkívül hamar szétoszlik a levegőben, így nehéz kitérni előle. Azon harcosok, akik beszippantották a mérgezett levegőt, a harc során képtelenek használni a mágiát igénylő képességeket (népek egyedi képességei, tiltott képességek). A por minden irányban terjed, ezért az állat gazdája sincs biztonságban. Az állatok immunisak, így ők továbbra is használhatják varázserejüket.

Tanulási idő: 7 állatnevelés.

Gólemek egyedi képességei:

Mágianövelő

A gólem a vállán található körből zöld sugarat lő ki gazdájára, mellyel brutálisan megerősíti annak minden természet elemű képességét. Viszont ha valami miatt kikerül a harcos a sugár alól, a természet elemű képességei ismét normál erősségűek lesznek.

Tanulási idő: 6 állatnevelés.

Tanulás

A gólem képessé válik a legfeljebb közlegény szintű természet elemű képességek elsajátítására.

Tanulási idő: 7 állatnevelés.

Föld elemű vásárolható állatok képességei

Sziklarémek egyedi képességei:

Indák

A sziklarém indából álló karjait meghosszabbítja, mellyel megpróbálja elkapni az ellenfelet.

Tanulási idő: 3 állatgondozás.

Immunitás

A sziklarém immunitása megnő a mágiát nem igénylő képességekkel, és a nem speciális vagy legendás fegyverekkel szemben.

Tanulási idő: 4 állatgondozás.

Sziklatársak egyedi képességei:

Spórák

A sziklatárs pórusaiból spórákat szór szét a levegőben, amit ha valaki beszippant, lelassítja, és elálmosítja. Fokozottan hatásos növény népbeli harcosokra és növény elemű állatokra, míg kevésbé hatásos tűz népbeli harcosok és tűz elemű állatok ellen.

Tanulási idő: 4 állatgondozás.

Önfeláldozás

A sziklatárs egyfajta mentális kapcsolatot hoz létre gazdájával, és amikor az elájulna a fáradtságtól vagy éppen fájdalomtól, magára vállalja a kínt, így a gazdája teljes erőbedobással folytathatja a harcot, de a sziklatárs felrobban a beléje áramló negatív energiától. Éppen ezért azt a karaktert, aki sziklatárssal rendelkezik, és amaz ismeri ezt a képességet, minden kalandozása és harca előtt megkérdezem, hogy végszükség esetén hajlandó lenne-e feláldozni a sziklatársát (ami persze egymagában korántsem elég a győzelemhez). Értelemszerűen, ha egyszer felrobban e képesség miatt, a gazdája elveszti sziklatársát.

Tanulási idő: 4 állatgondozás.

Föld bestiák egyedi képességei:

Szalagok

Közelharc során a föld bestia a testét borító szalagokat mágiája segítségével az ellenfele irányába repíti, mellyel megkísérli lefegyverezni őt.

Tanulási idő: 4 állatgondozás.

Földhasadás

A föld bestia felugrik, és maga alá rakja két mellső lábát, melyeket imádkozómozdulattal a föld fele hajlít. Amint az ujjának hegyei hozzáérnek a talajhoz, egy pátméter mély, és nagyjából egy méter széles hasadék keletkezik, mely aránylag gyorsan hasad tovább, egyenesen. Bár szemből nem túl veszélyes támadás, mivel könnyű kitérni előle, de lesből, ha valami eltereli az ellenfél figyelmét, könnyen csapdába ejtheti őt.

Tanulási idő: 4 állatgondozás.

Földtúrók egyedi képességei:

Ásás

A földtúró rendkívüli sebességgel kezd el ásni, így pillanatok alatt az ellenfél alá kerülhet, és lentről meglepheti, vagy akár csapdába is ejtheti őt.

Tanulási idő: 4 állatnevelés.

Tüskezápor

Az előző képesség továbbfejlesztett változata. Ennél a képességnél a földtúró hatalmas területet ás fel, mindenhova elhelyezve párat a testén lévő tüskékből, melyek azután visszanőnek. És abban a pillanatban, amint ismét előtör a földtúró a felszínre, az összes tüske nyílegyenesen feltör, nagy eséllyel csúnyán megsebezve az ellenfelet (de akár a gazdáját is).

Tanulási idő: 5 állatnevelés. Kell hozzá az "Ásás".

Kimérák egyedi képességei:

Tűzgömb

A kiméra sárkány feje egy kisebb tűzgömböt hoz létre, mely kisebb sebesüléseket okozhat. Természet népbeliek ellen fokozottan hatásos, míg víz-, villám- és föld népbeliek ellen szinte hatástalan.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Szélgömb

A kiméra oroszlán feje egy kisebb szélgömböt hoz létre, mely kisebb sebesüléseket okozhat. Sötétség népbeliek ellen fokozottan hatásos, míg víz-, föld és villám népbeliek ellen szinte hatástalan.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Vízgömb

A kiméra kecske feje egy kisebb vízgömböt hoz létre, mely kisebb sebesüléseket okozhat. Tűz népbeliek ellen fokozottan hatásos, míg természet-, föld- és villám népbeliek ellen szinte hatástalan.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Kevert gömb

A három fej egy hatalmas gömböt hoz létre, mely rendkívül pusztító, és minden mágia ellen hatásos.

Tanulási idő: 7 állatnevelés.

Villám elemű vásárolható állatok képességei

Zülledékek egyedi képességei:

Áramfog

A zülledék elektromos áramot vezet fogaiba, így ha sikeresen megharapja ellenfelét, komolyabb sebzést is okozhat.

Tanítási idő: 3 állatnevelés.

Árambőr

A zülledék kisebb erősségű áramot vezet bőrébe, hogy elejét vegye az őt érő szabadkézzel történő támadásoknak.

Tanítási idő: 3 állatnevelés.

Villámskorpiók egyedi képességei:

Villámlöveg

A skorpió a fullánkjából egy kisebb villámot lövell az ellenfele irányába.

Tanítási idő: 5 állatnevelés.

Villámtársak egyedi képességei:

Fényár

A képesség segítségével villámtárs  hatalmas mennyiségű villámmágiát szabadít fel, mely elárasztja a környezetét. Ez az energia senkiben nem tesz kárt, de képtelenné tesz mindenkit pár pillanat erejéig a látásra (villámtársat is beleértve). Kitűnő menekülési technika, de akár támadásra is felhasználható.

Tanítási idő: 4 állatnevelés.

Mágia átadása

Villámtárs egy vékony fonalat hoz létre önmaga és a gazdája között, melyen át pár pillanat alatt átküldi minden mágiáját gazdájának, melyet felhasználva amaz sokkal erősebbé válik. Ezen képesség alkalmazása során a villámtárs hatalmas kínokat él át, ezért minden egyes alkalmazása után csökken egyet a lojalitása, ha pedig eléri a 0-t, a villámtárs megszökik.

Tanítási idő: 4 állatnevelés.

Viharrémek egyedi képességei:

Villámgömb

Viharrém kinyitja a száját, majd egy körülbelül tíz centiméter átmérőjű villámgömböt hoz létre benne, melyet kilő az ellenfele irányába. A villámgömb nem kifejezetten gyors, de a viharrém képes befolyásolni az irányát, veszélyes fegyverré téve azt.

Tanítási idő: 5 állatnevelés.

Villámszárnyak

A viharrém a hátába vezeti varázsereje nagy részét, és kettő villámszárnyat növeszt rajta, melyekkel képessé válik a repülésre. A mágiát nem kell folyamatosan adagolni, így elvileg a végtelenségig fenntarthatja azokat. A képesség további erőssége, hogy a szárny mindent, amihez hozzáér, megsebez.

Tanítási idő: 5 állatnevelés.

Viharmágusok egyedi képességei:

Villámlövés

A viharmágus a kezéből egy gyengébb villámot lövell az ellenfele irányába.

Tanulási idő: 4 állatnevelés.

Teleportkapu

A viharmágus a két keze között egy vékony energiafonalat hoz létre, mely pillanatok alatt egy nagyobb kapuvá nő, mely segítségével bárhová eljuthat. A képesség hátránya, hogy rengeteg energiát emészt fel. Ezen képesség ismeretében a viharmágus elküldhető információszerzésre bárhova, de egyéb kémfeladatot nem láthat el, viszont az elkapásához kettő kémelhárítóra van szükség. Ha egy kémelhárító jut rá az adott területen, és a sorsolás alapján elkapná, akkor a kém meghal, az adott nép pedig megtudja, hogy a területükön információt gyűjtöttek egy viharsárkány segítségével, ami lerontja a villám népével a diplomáciai mutatóit, a helyzettől (a két nép ereje stb...), függően, mennyire.

Tanulási idő: 9 állatnevelés.

Sötét elemű vásárolható állatok képességei

Halott szolgák egyedi képességei:

Árnykezek

A halott szolga az ellenfele mögé irányítja mágiája egy részét, mely feketén dereng a harcos mögött, s ha amaz elmozdul, a tünemény követi. A mágianyalábból megidéződése után lassan, egyenként kezek törnek elő, melyek megkísérlik lefogni az ellenfelet. Ezek a kezek aránylag gyengék, így könnyű kitörni közülük, vagy levágni őket, de amíg a halott szolga mágiát küld belé, a tüneményből mind újak jelennek meg, melyek megnehezítik a harcos dolgát.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Újjászületés

Ha a halott szolga bármily úton több darabra szakad (például kard által), a kettő, vagy több rész egyenként kiépíti a hiányzó részeit, s így több teremtménnyel néz az ellenfél szemben. Viszont a halott szolgák mágiájukon is egyenlően osztottak, amiből mellesleg jelentősen levett a képesség is, így az ezúton létrejött új ellenfelek ereje elhanyagolható.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Zombikutyák egyedi képességei:

Mérgezés

A zombikutya egyik szemgolyója átfordul, s a fehérjét szegezi ellenfelére, majd hirtelen egy kis fekete pötty jelenik meg a szemén. Ha ezzel a pöttyel egy vonalba tudja hozni ellenfelét, azon keresztül kilő rá egy kisebb dózisú sötét mágiát. Ha ez a löket talál, szépen lassan elkezdi roncsolni a vele érintkező sejteket, majd ha túljutott a bőrszöveteken, óriási sebességgel folytatja a roncsolást. Az áldozat általában fél percen belül elkezd szédölögni, kettő percen belül (átmenetileg) megvakul, majd öt percen belül öntudatlanul összeesik.

Tanulási idő: 5 állatnevelés. 

Barlangi száműzöttek egyedi képességei:

Sziklásítás

A barlangi száműzött megkeményíti bőrét, mely így erősebb védelmet nyújt, de egy kissé lelassítja őt.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Sziklaszórás

A barlangi száműzött bőrén lévő különböző kövek felemelkednek, majd a barlangi száműzött mágiájának hatására nőni kezdenek, és elképesztő sebességgel elrepülnek az ellenfél felé. A képesség egyetlen hátránya, hogy a kövek iránya az indításuk után nem változtatható, így bár nehéz, de lehetséges kitérni előlük.

Tanulási idő: 5 állatnevelés.

Átoklények egyedi képességei:

Hipnózis

Ha az átoklény szemkontaktusba kerül az ellenféllel, vagy annak állatával, hipnózisba ejti. Az áldozat a tudatánál marad, de rendkívül lelassul.

Tanulási idő: 4 állatnevelés.

Méregfog

Ha az átoklénynek sikerül valamely rágóját belemélyeszteni ellenfelébe, megbénítja őt, így amaz legfeljebb az elméjével küzdhet tovább.

Tanulási idő: 5 állatnevelés.

Csontváz sárkányok egyedi képességei:

Gyémánttest

A csontváz sárkány kevéske mágiája egészét magába vezeti, aminek a hatására testének minden porcikája gyémánttá alakul, így fizikai úton szinte legyőzhetetlenné válik.

Tanulási idő: 8 állatnevelés.
Keresés
Naptár
«  Október 2024  »
HKSzeCsPSzoV
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Mentett bejegyzések
Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • TOP 100
  • Zene
  • Ajándék