Honlap-menü
Mini-chat
Körkérdésünk
Legyenek további fejlesztések az oldalon?
Összes válasz: 18
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
Belépés
Csütörtök, 2024-10-10, 11:39 PM
Üdvözöllek Vendég

Villám képességek

Elektromos bőr

A harcos a bőrébe kisebb mérvű elektromosságot vezet, ami közelharc során kisebb fájdalmat okozhat az ellenfelének.

Kritériumok: 2-es mágia.

Típus: Közelharci

Felhasználási energia: 2 energiapont.

Sebzés: 3

Egyéb hatás:-

Tanulási idő: 1 szakasz.

Fejlett elektromos bőr

A harcos valamivel magasabb feszültséget vezet a bőrébe, amit egy méteres körzeten belül képes is lesz kiterjeszteni, amivel a közeledő ellenfelet eltántoríthatja a támadástól.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.

Típus: Közelharci

Felhasználási energia: 4 energiapont.

Sebzés: 4

Egyéb hatás: közelharc esetén az ellenfél 5-öt sebződik.

Tanulási idő: 2 szakasz.

Immunitás

Egy alaptechnika. A harcos teljesen immunis lesz a villám elemű támadásokra.

Kritériumok: 3-as mágia.

Típus: Speciális

Felhasználási energia: 3 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: a harcost nem sebezhetik meg a villám elemű támadások (az egyéb hatások érvényesek rá).

Tanulási idő: 2 szakasz.

Elektromos víz

Az alábbi képesség csak vizes környezetben használható. A harcos a vízbe teszi a kezét, és áramot vezet bele, ami neki is, és az ellenfelének is komolyabb károkat okozhat.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.

Típus: Totális

Felhasználási energia: 5 energiapont.

Sebzés: minden harcos 9-et sebződik

Egyéb hatás: csak vizes környezetben használható.

Tanulási idő: 2 szakasz.

 

Villámsáv

A harcos a két keze közé egy elektromos sávot hoz létre, mely, ha eltalálja az ellenfelét, hatalmasakat sebez. A képesség hátrányai, hogy folyamatosan kell adagolni hozzá a mágiát, illetve, hogy a harcos nem mozdíthatja el a két kezét egymástól, különben a villámsáv megszűnik.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.

Típus: Távolsági

Felhasználási energia: 5 energiapont/kör.

Sebzés: 8.

Egyéb hatás:-

Tanulási idő: 2 szakasz.

Villámgömb

A harcos egy elektromos gömböt hoz létre maga előtt, amit az akaratával képes irányítani.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.

Típus: Távolsági/Folyamatos

Felhasználási energia: 4 energiapont.

Sebzés: 4

Egyéb hatás: ha ez a képesség aktiválva van, a harcos pontossága 2-vel csökken.

Tanulási idő: 2 szakasz.

Nagy villámgömb

Az előző technika erősebb változata, amely során a harcos egy nagyobb villámgömböt készít, ami nagyobb pusztításra képes. A képesség hátránya viszont, hogy aránylag sok mágiát emészt fel.

Kritériumok: 5-ös mágia, a Villámgömb ismerete, Harcos rang.

Típus: Távolsági/Folyamatos

Felhasználási energia: 8 energiapont.

Sebzés: 8/talált villámgömb

Egyéb hatás: ha ez a képesség aktiválva van, a harcos pontossága kettővel csökken.

Tanulási idő: 3 szakasz.

Dupla villámgömb

A Villámgömb egy másik, továbbfejlesztett változata, mely során a harcos kettő, kisebb villámgömböt hoz létre, amelyek elől így sokkal nehezebb kitérni.

Kritériumok: 5-ös mágia, a Villámgömb ismerete, Harcos rang.

Típus: Közelharci

Felhasználási energia: 8 energiapont.

Sebzés: 3/talált villámgömb

Egyéb hatás: ha ez a képesség aktiválva van, a harcos pontossága 1-gyel csökken.

Tanulási idő: 3 szakasz.

Elektromos pajzs

A harcos egy erős, elektromos mezőt hoz létre maga előtt, ami megfékezi a legtöbb ellenfelet.

Kritériumok: 5-ös mágia, Harcos rang.

Típus: Védelmi

Felhasználási energia: 5 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: közelharc esetén az ellenfél 10-et sebződik.

Tanulási idő: 3 szakasz.

 

Villámkar

A harcos belevezeti a villámmágiája egy részét a karjába, mire a karja megtöltődik elektromossággal. Ha ebben az állapotban meg tudja érinteni az ellenfelét, hatalmasat sebezhet benne.

Kritériumok: 5-ös mágia, Harcos rang.

Típus: Közelharci

Felhasználási energia: 6 energiapont.

Sebzés: 10

Egyéb hatás:-

Tanulási idő: 3 szakasz.

Elektromos fegyver

A harcos belevezet egy kevés villámmágiát valamelyik fegyverébe, amely így felerősödik. A képesség hátránya, hogy a mágiát folyamatosan kell hozzá adagolni, bár a mágiaigénye nem túl magas.

Kritériumok: 5-ös mágia, Harcos rang.

Típus: Közelharci

Felhasználási energia: 4 energiapont/kör.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: a fegyver sebzése 25%-kal megemelkedik.

Tanulási idő: 3 szakasz.

Villámléptek

A harcos magába vezeti villámmágiája egy részét, mire mozgása egy kissé felgyorsul.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.

Típus: Folyamatos

Felhasználási energia: 5 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: fürgeség +1

Tanulási idő: 2 szakasz.

 

Fejlett villámléptek

A harcos nagyobb mennyiségű villámmágiát vezet magába, mire a sebessége komolyabb mértékben nő.

Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang.

Típus: Folyamatos

Felhasználási energia: 7

Sebzés: 0

Egyéb hatás: fürgeség +3

Tanulási idő: 4 szakasz.

 

Villámdobás

Az alábbi képesség abban az esetben a legeffektívebb, ha az ellenfél a használó felé rohan. A harcos ekkor meglendíti az ellenfele felé a karját, mire egy kisebb, gyengébb villám lövell ki az ellenfélre. Mivel nem túl nagy a képesség mágiaigénye, ezért a képesség többször egymás után is elvégezhető.

Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang.

Típus: Távolsági

Felhasználási energia: 3 energiapont/villám.

Sebzés: 4/talált villám

Egyéb hatás:-

Tanulási idő: 4 szakasz.

Csapda

A harcos az ellenfele körül szakadékot hoz létre, melynek mérete a beleadott mágia mennyiségétől függ, amit megtölt elektromossággal, így ha az ellenfele nem képes elég nagyot ugrani, csapdába került.

Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang.

Típus: Csapda

Felhasználási energia: 8 energiapont/kör.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: ha az ellenfél beleugrik a villámba, az életpontja 75%-át elveszti.

Tanulási idő: 4 szakasz.

 

Villámlény

A harcos fellövi mágiája egy részét a levegőbe, majd vár. Pár pillanat múlva egy villám csap le az égből, és ahol lecsapott, megjelenik egy, nagyjából kétméteres villámlény, aki segíti őt a harcban.

Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang.

Típus: Idéző

Felhasználási energia: 8 energiapont.

Sebzés: 7/elszenvedett támadás

Egyéb hatás: minden villámlénynek tíz életpontja van.

Tanulási idő: 4 szakasz.

Villámlények

Az előző technika erősebb változata, mely során a harcos nem egy, hanem több sávban küldi fel a mágiáját, így nem egy, hanem több villámlényt kap, ami viszont minél többen vannak, annál gyengébbek.

Kritériumok: 8-as mágia, a Villámlény ismerete ,Elit rang.

Típus: Idéző

Felhasználási energia: 8 energiapont/villámlény.

Sebzés: 7/elszenvedett támadás

Egyéb hatás: minden villámlénynek tíz életpontja van.

Tanulási idő: 4 szakasz.

 

Villám teleport

A harcos ezzel a képességgel felemészti mágiájának nagy részét. A képesség lényege az, hogy a harcos, ha szorult helyzetben van, képes eltűnni, majd egy másodperc múlva egy villámcsapás kíséretében megjelenni a kiindulási helyétől pár száz méterre (persze képes közelebbre is teleportálni; a legerősebb mágusok pár kilométert is képesek ily módon utazni).

Kritériumok: 7-es mágia, Elit rang

Típus: Speciális

Felhasználási energia: 15 energiapont.

Sebzés: 0

Egyéb hatás: egy harcot ezzel a képességgel 25% eséllyel döntetlenre tud kihozni (kalandozást, bajnokságbeli harcot... nem).

Tanulási idő: 5 szakasz.

Villámmező

A harcos az ellenfele környékén kisebb villámlásokat okoz, melyek elég komoly sérüléseket okozhatnak.

Kritériumok: 8-as mágia, Elit rang.

Típus: Távolsági

Felhasználási energia: 20 energiapont.

Sebzés: 25

Egyéb hatás:-

Tanulási idő: 6 szakasz.

Villámcsapás

A harcos az összes mágiáját fellövi az égbe, mire pár másodperc múlva egy hatalmas villám csap bele az ellenfélbe, ami elől természetesen ki lehet térni, de rendkívül nehéz.

Kritériumok: 10-es mágia, Elit rang.

Típus: Távolsági

Felhasználási energia: 30 energiapont.

Sebzés: 30

Egyéb hatás:-

Tanulási idő: 8 szakasz.

Keresés
Naptár
«  Október 2024  »
HKSzeCsPSzoV
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Mentett bejegyzések
Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • TOP 100
  • Zene
  • Ajándék