Villám képességek
Elektromos bőr
A harcos a bőrébe kisebb mérvű elektromosságot vezet, ami közelharc során kisebb fájdalmat okozhat az ellenfelének.
Kritériumok: 2-es mágia.
Típus: Közelharci
Felhasználási energia: 2 energiapont.
Sebzés: 3
Egyéb hatás:-
Tanulási idő: 1 szakasz.
Fejlett elektromos bőr
A harcos valamivel magasabb feszültséget vezet a bőrébe, amit egy méteres körzeten belül képes is lesz kiterjeszteni, amivel a közeledő ellenfelet eltántoríthatja a támadástól.
Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.
Típus: Közelharci
Felhasználási energia: 4 energiapont.
Sebzés: 4
Egyéb hatás: közelharc esetén az ellenfél 5-öt sebződik.
Tanulási idő: 2 szakasz.
Immunitás
Egy alaptechnika. A harcos teljesen immunis lesz a villám elemű támadásokra.
Kritériumok: 3-as mágia.
Típus: Speciális
Felhasználási energia: 3 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: a harcost nem sebezhetik meg a villám elemű támadások (az egyéb hatások érvényesek rá).
Tanulási idő: 2 szakasz.
Elektromos víz
Az alábbi képesség csak vizes környezetben használható. A harcos a vízbe teszi a kezét, és áramot vezet bele, ami neki is, és az ellenfelének is komolyabb károkat okozhat.
Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.
Típus: Totális
Felhasználási energia: 5 energiapont.
Sebzés: minden harcos 9-et sebződik
Egyéb hatás: csak vizes környezetben használható.
Tanulási idő: 2 szakasz.
Villámsáv
A harcos a két keze közé egy elektromos sávot hoz létre, mely, ha eltalálja az ellenfelét, hatalmasakat sebez. A képesség hátrányai, hogy folyamatosan kell adagolni hozzá a mágiát, illetve, hogy a harcos nem mozdíthatja el a két kezét egymástól, különben a villámsáv megszűnik.
Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 5 energiapont/kör.
Sebzés: 8.
Egyéb hatás:-
Tanulási idő: 2 szakasz.
Villámgömb
A harcos egy elektromos gömböt hoz létre maga előtt, amit az akaratával képes irányítani.
Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.
Típus: Távolsági/Folyamatos
Felhasználási energia: 4 energiapont.
Sebzés: 4
Egyéb hatás: ha ez a képesség aktiválva van, a harcos pontossága 2-vel csökken.
Tanulási idő: 2 szakasz.
Nagy villámgömb
Az előző technika erősebb változata, amely során a harcos egy nagyobb villámgömböt készít, ami nagyobb pusztításra képes. A képesség hátránya viszont, hogy aránylag sok mágiát emészt fel.
Kritériumok: 5-ös mágia, a Villámgömb ismerete, Harcos rang.
Típus: Távolsági/Folyamatos
Felhasználási energia: 8 energiapont.
Sebzés: 8/talált villámgömb
Egyéb hatás: ha ez a képesség aktiválva van, a harcos pontossága kettővel csökken.
Tanulási idő: 3 szakasz.
Dupla villámgömb
A Villámgömb egy másik, továbbfejlesztett változata, mely során a harcos kettő, kisebb villámgömböt hoz létre, amelyek elől így sokkal nehezebb kitérni.
Kritériumok: 5-ös mágia, a Villámgömb ismerete, Harcos rang.
Típus: Közelharci
Felhasználási energia: 8 energiapont.
Sebzés: 3/talált villámgömb
Egyéb hatás: ha ez a képesség aktiválva van, a harcos pontossága 1-gyel csökken.
Tanulási idő: 3 szakasz.
Elektromos pajzs
A harcos egy erős, elektromos mezőt hoz létre maga előtt, ami megfékezi a legtöbb ellenfelet.
Kritériumok: 5-ös mágia, Harcos rang.
Típus: Védelmi
Felhasználási energia: 5 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: közelharc esetén az ellenfél 10-et sebződik.
Tanulási idő: 3 szakasz.
Villámkar
A harcos belevezeti a villámmágiája egy részét a karjába, mire a karja megtöltődik elektromossággal. Ha ebben az állapotban meg tudja érinteni az ellenfelét, hatalmasat sebezhet benne.
Kritériumok: 5-ös mágia, Harcos rang.
Típus: Közelharci
Felhasználási energia: 6 energiapont.
Sebzés: 10
Egyéb hatás:-
Tanulási idő: 3 szakasz.
Elektromos fegyver
A harcos belevezet egy kevés villámmágiát valamelyik fegyverébe, amely így felerősödik. A képesség hátránya, hogy a mágiát folyamatosan kell hozzá adagolni, bár a mágiaigénye nem túl magas.
Kritériumok: 5-ös mágia, Harcos rang.
Típus: Közelharci
Felhasználási energia: 4 energiapont/kör.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: a fegyver sebzése 25%-kal megemelkedik.
Tanulási idő: 3 szakasz.
Villámléptek
A harcos magába vezeti villámmágiája egy részét, mire mozgása egy kissé felgyorsul.
Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.
Típus: Folyamatos
Felhasználási energia: 5 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: fürgeség +1
Tanulási idő: 2 szakasz.
Fejlett villámléptek
A harcos nagyobb mennyiségű villámmágiát vezet magába, mire a sebessége komolyabb mértékben nő.
Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang.
Típus: Folyamatos
Felhasználási energia: 7
Sebzés: 0
Egyéb hatás: fürgeség +3
Tanulási idő: 4 szakasz.
Villámdobás
Az alábbi képesség abban az esetben a legeffektívebb, ha az ellenfél a használó felé rohan. A harcos ekkor meglendíti az ellenfele felé a karját, mire egy kisebb, gyengébb villám lövell ki az ellenfélre. Mivel nem túl nagy a képesség mágiaigénye, ezért a képesség többször egymás után is elvégezhető.
Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 3 energiapont/villám.
Sebzés: 4/talált villám
Egyéb hatás:-
Tanulási idő: 4 szakasz.
Csapda
A harcos az ellenfele körül szakadékot hoz létre, melynek mérete a beleadott mágia mennyiségétől függ, amit megtölt elektromossággal, így ha az ellenfele nem képes elég nagyot ugrani, csapdába került.
Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang.
Típus: Csapda
Felhasználási energia: 8 energiapont/kör.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: ha az ellenfél beleugrik a villámba, az életpontja 75%-át elveszti.
Tanulási idő: 4 szakasz.
Villámlény
A harcos fellövi mágiája egy részét a levegőbe, majd vár. Pár pillanat múlva egy villám csap le az égből, és ahol lecsapott, megjelenik egy, nagyjából kétméteres villámlény, aki segíti őt a harcban.
Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang.
Típus: Idéző
Felhasználási energia: 8 energiapont.
Sebzés: 7/elszenvedett támadás
Egyéb hatás: minden villámlénynek tíz életpontja van.
Tanulási idő: 4 szakasz.
Villámlények
Az előző technika erősebb változata, mely során a harcos nem egy, hanem több sávban küldi fel a mágiáját, így nem egy, hanem több villámlényt kap, ami viszont minél többen vannak, annál gyengébbek.
Kritériumok: 8-as mágia, a Villámlény ismerete ,Elit rang.
Típus: Idéző
Felhasználási energia: 8 energiapont/villámlény.
Sebzés: 7/elszenvedett támadás
Egyéb hatás: minden villámlénynek tíz életpontja van.
Tanulási idő: 4 szakasz.
Villám teleport
A harcos ezzel a képességgel felemészti mágiájának nagy részét. A képesség lényege az, hogy a harcos, ha szorult helyzetben van, képes eltűnni, majd egy másodperc múlva egy villámcsapás kíséretében megjelenni a kiindulási helyétől pár száz méterre (persze képes közelebbre is teleportálni; a legerősebb mágusok pár kilométert is képesek ily módon utazni).
Kritériumok: 7-es mágia, Elit rang
Típus: Speciális
Felhasználási energia: 15 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: egy harcot ezzel a képességgel 25% eséllyel döntetlenre tud kihozni (kalandozást, bajnokságbeli harcot... nem).
Tanulási idő: 5 szakasz.
Villámmező
A harcos az ellenfele környékén kisebb villámlásokat okoz, melyek elég komoly sérüléseket okozhatnak.
Kritériumok: 8-as mágia, Elit rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 20 energiapont.
Sebzés: 25
Egyéb hatás:-
Tanulási idő: 6 szakasz.
Villámcsapás
A harcos az összes mágiáját fellövi az égbe, mire pár másodperc múlva egy hatalmas villám csap bele az ellenfélbe, ami elől természetesen ki lehet térni, de rendkívül nehéz.
Kritériumok: 10-es mágia, Elit rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 30 energiapont.
Sebzés: 30
Egyéb hatás:-
Tanulási idő: 8 szakasz.