Ezeket a képességeket csak a démonok kasztjába tartozó karakterek sajátíthatják el.
Felejtés
A démon ráteszi a kezét ellenfelére, aki, ennek a hatására, a harc végéig elfelejti egy véletlenszerű képességét.
Kritériumok: legalább 4-es érték mindenből, Démontanonc rang.
Típus: Folyamatos/Közelharci
Felhasználási energia: 6 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás:-
Tanulási idő: 2 szakasz.
Tudatbefolyásolás
Ha a démon sikeresen létrehoz egy szemkontaktust az ellenfelével, akkor manipulálhatja az emlékeit, mígnem megőrjíti őt. A szemkontaktust pedig csak harmadik személy, vagy az áldozat maga, de nagy mennyiségű mágia feláldozása árán törheti meg.
Kritériumok: legalább 5-ös érték mindenből, Démontanonc rang.
Típus: Folyamatos
Felhasználási energia: 10 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: az ellenfél erő és energiapontja minden körben 5-öt csökken, amíg 15 energiaponttal ki nem szabadítja magát.
Tanulási idő: 3 szakasz.
Szemkontaktus
Ehhez a képességhez szintén szemkontaktus kell. Ha a démon sikeresen elkapja az ellenfelének tekintetét, akkor az ellenfelének a testén egy hatalmas seb jelenik meg, mely rendkívül gyorsan terjed, mígnem elveszti az áldozat az eszméletét. A képesség egyedül úgy törhető meg, hogy az áldozat a seb közepébe szúrja fegyverét (hiába áll közéjük valaki, az áldozat továbbra is érzi, hogy figyelik).
Kritériumok: legalább 6-os érték mindenből, Démon rang.
Típus: Speciális
Felhasználási energia: 10 energiapont/kör.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: az ellenfél minden körben veszít öt életpontot, mígnem 20 életpont feláldozásával kiszabadul.
Tanulási idő: 5 szakasz.
Isteni mozgás
A képesség segítségével a démon képessé válik a föld alatt, és a levegőben is olyan sebességgel mozogni, mint a föld felszínén. Így remekül elrejtőzhet az ellenfele elől, vagy ha akar, a háta mögé kerülhet.
Kritériumok: legalább 7-es érték mindenből, Démon rang.
Típus: Speciális
Felhasználási energia: 10 energiapont/kör.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: fürgeség+3, ellenfél pontosság -3
Tanulási idő: 6 szakasz.
Ősi démon uralma
Ez a képesség akkor használható, ha az ősi démon az ellen oldalán harcol. A technika segítségével a démon egy varázsfonalat hoz létre maga, és a démon közt, majd elájul. Ezután a karakter nevelője választhat, hogy a) a démon velük küzd tovább a harcban, majd visszaáll eredeti uraihoz, b) 1/6-hoz eséllyel végleg átáll hozzájuk. Ha ezt a képességet egyszerre többen is használják egy oldalról, akkor az esély összeadódik, és nem egymás után dobok.
Kritériumok: legalább 10-es érték mindenből, Démonmester rang.