Honlap-menü
Mini-chat
Körkérdésünk
Értékeld honlapomat
Összes válasz: 39
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
Belépés
Péntek, 2024-04-26, 9:33 AM
Üdvözöllek Vendég

Játékszabály

A karakterfoglalásról:

A karakterfoglalás, hogy elkerüljük azt, hogy szinte mindenki egy népben tömörül, így megy: az első karakter tetszőleges néphez csatlakozhat, míg a második csak üres néphez, a harmadik is, és így tovább. Ha minden népben van már karakter, akkor a következő ismét tetszőlegesen választ, az utána következő meg csak olyat választhat, ahol még csak egy karakter van, és így tovább.

Edzések, munkák stb...:

Minden nap három szakaszra van osztva (20h-4h, 4h-12h, 12h-20h).

Minden szakaszban egyféle cselekvést kérhet a nevelő az alábbiak közül: különböző edzésfajták, munka, tanulás, harc, kalandozás, randi, házasság, állatgondozás, speciális küldetés (lásd később), pihenés (előre és utólag nem kérhetsz semmit). Hogy melyik mire jó?

Különböző edzésfajták: minden harmadik azonos típusú edzésfajta után eggyel megnő eggyel az az érték, amire edzettél, így erősebb képességeket tanulhatsz. A következő hét edzésfajta létezik: Erősítés (Erő), Védelmi gyakorlatok (Védekezés), Futás (Fürgeség), Szabadkezes edzés (Pontosság), Fegyveres edzés (Állóképesség), Tanulás (Intelligencia), Több az egy ellen gyakorlatok (Kitartás), Bűbájtanulás (Mágia) és Jóga (Energia). A Támadás az ellenfélben okozott sebzés mértékét befolyásolja, a Védekezés a benned okozott kár mértékét csökkenti, a Fürgeség segít kitérni a támadások elől, a Harcművészet a szabadkezes harctudásod fejleszti, a Fegyverharc a fegyverrel való harctudásod, az Intelligencia segít az ellenfeled csapdába csalni, illetve kikerülni a neked állított kelepcéket, míg a Mágia az egyedi képességeidet erősíti fel.

Egy edzés, rangtól függetlenül, 15 energiapontot von le.

Munka: minden munka után aranyat kapsz, melyet tetszőlegesen elkölthetsz fegyverekre, állati segítőkre stb... Aranyat egyik karakter a másiknak nem küldhet!

A rangod befolyásolja a kapott arany mértékét. Konkrétan:

Tanonc: 5 arany.

Közlegény: 10 arany.

Harcos: 15 arany.

Elit: 20 arany.

Vezér: 30 arany.

Illetve az egyedi rang, a Bajnok is befolyásolja. A Bajnok 5 arannyal kap többet, mint amilyen alapvetően a rangja..

Egy munka rangtól függetlenül 10 energiapontot von le.

Tanulás: minden képesség elsajátításához idő kell. Értelemszerűen a könnyebbekhez kevesebb, a nehezebbekhez több. Minden képességnél le van írva, hogy hány szakaszt kell a megtanulására fordítania a karakterednek. Nem muszáj egyben megtanulni valamit, lehet például egy két szakaszt igénylő képességet megtanulni úgy, hogy az első szakasz után a második szakaszt csak egy hétre rá tölti a képesség tanulásával a karaktered.

Egy szakaszbeli tanulás 10 energiapontot von le, illetve a Bajnoknak csak 5-öt.

Harc: a karaktered harcolhat a többi karakterrel. A harcot a vendégkönyvben jelentheted be.

A harcnak több típusa van. Létezik a gyakorlás, a küzdelem, a párbaj, és a leszámolás. Hogy miben különböznek?

Gyakorlás: a gyakorlás a harc legbékésebb változata, melynek egyetlen célja a fejlődés. A győztesnek, ha szerencséje van, fejlődhet egy értéke, míg a vesztesnek legfeljebb az energiaszintje csökken le. Döntetlen esetén mindkét fél energiaszintje csökken egy picit, de mindkét harcoló félnek van esélye az esetleges fejlődésre. Gyakorlást hetente csak egyszer kérhetsz! Az energiaérték-csökkenés mértéke harconként változik.

Küzdelem: a küzdelem a harc egy komolyabb formája. Itt a győztes, ha alacsonyabb rangú ellenfelet győzött le, tíz aranyat kap, ha vele egyenrangút, húsz aranyat, ha nála magasabb rangút, harminc aranyat. Döntetlen esetén az alacsonyabb rangú karakter tíz aranyat kap, és lejjebb megy az energiaszintje, a magasabb rangú nem kap aranyat, és drasztikusan csökken az energiaszintje, ha pedig az ellenfelek egyenrangúak, akkor egyikük sem kap aranyat, de az energiaszintjük nem csökken olyan drasztikusan. A vesztes fél nem kap aranyat, és energiaszintje brutálisan lecsökken, függetlenül attól, milyen rangú volt az ellenfele. Küzdelmet hetente háromszor kérhetsz, egy héten belül nem hívhatod ki többször ugyanazt, és a kihívott fél csak az azon a héten harmadszor kapott kihívását köteles elfogadni, a többiről maga dönthet. Az energiaérték-csökkenés mértéke harconként változik.

Párbaj: a harc egy komoly, a néped életét is befolyásoló fajtája. Párbajra csak egy idegen nép sarját hívhatod ki, melyet sosem köteles a kihívott fél elfogadni, efelől a nevelője dönthet minden esetben. A párbajok különlegessége, hogy negatívan befolyásolja két nép diplomáciai indexét. Ha már több ízben is párbajozott két nép bármely tagja, akkor könnyen ellenségessé válhat a két faj. Ezért érdemes minden párbaj előtt konzultálni a néped többi tagjával, mert, ha akaratuk ellenére sodrod őket háborúba, könnyen kitagadottá válhatsz. Párbajt egy karakter hetente legfeljebb egyszer kérhet. Ha megnyeri a párbajt, akkor az ellenfele aranykészletének felét viszi el (rangtól függetlenül), illetve egy -nem speciális- fegyverét. Döntetlen nincs. Az energiaérték-csökkenés mértéke harconként változik.

Leszámolás: a harc legkegyetlenebb fajtája. Csak inaktív karakterek ellen kérhető, és havonta csak egyszer. Az inaktív karaktert megölöd, majd az összes aranyát, és -nem speciális- fegyverét megkapod. Ha viszont leszámoltál valakit, akkor a néped kitagad.

Kalandozás: karaktered különböző kalandokban is részt vehet, mint például a kristályok megszerzése, vagy a barlangi út. Minden kalandozásnak megvan a saját szabályzata, melyek az adott kalandozás ablakában lesznek fellelhetők. Az energiaérték-csökkenés mértéke kalandozásonként változik.

Randi: karaktered randira is hívhat egy másik karaktert. Viszont csak azonos népbeli karakter lehet a randipartnered. Identitással kapcsolatos kikötések nincsenek, fiú egyaránt hívhat fiút és lányt randira, és fordítva. De egyszerre csak egy randipartnered lehet. Ha újra vágysz, szakítanod kell az előzővel. A randit az egyik résztvevőnek kell megírnia, majd elküldenie az e-mail címemre (akoskososs@citromail.hu). Hetente három randi kérhető. Nem von le energiaszintet.

Házasság: ha két karakter már legalább tíz randit tudhat a háta mögött, akkor lehetőségük van összeházasodni. A házasság előnyei, hogy onnantól kezdve minden harcban együtt vesznek részt, sőt kötelesek együtt részt venni (kivéve, ha valamelyik félnek pihennie kell a túl alacsony energiaszintje miatt). Így harcokban ketten küzdhetnek egy ellen, viszont kalandozáskor nem indulhatnak külön csapatokban. Maga a házasság nem olcsó. 150 aranyat kell befizetniük, ezt tetszőlegesen osztják fel egymás közt. Házasság után mindkét fél energiaszintje maximumra töltődik. Ha viszont valamelyik fél fel akarja bontani a házasságot, akkor fizetnie kell 50 aranyat, és a népe kitagadja.

Állatgondozás: néhány állat lojalitáspontja állatgondozásonként nő. Ilyenkor a karakter egy szakasza elmegy az állattal való nagyobb szintű összhang kialakítására. A lojalitáspont hatos skálája azt jelzi, hogy ha dobok egy dobókockával, akkor mekkora eséllyel siet a segítségedre az állatod a harcban. Minél kisebb a lojalitása, annál kisebb erre az esély. Ha eladod a piacon az állatodat, akkor a lojalitáspontja az új gazdájánál visszaesik az eredeti értékre.

Állatnevelés: akárcsak a karakterednek, a karaktered állatainak is taníthatsz képességeket, amikkel segíthetnek a harcban. Az Állatok képességei menüpontban található meg, hogy melyik állat milyen képességek megtanulására képes, illetve, hogy az adott képesség elsajátításához hány állatnevelésre van szüksége. Fontos, hogy ha valaki elkezdi tanítani az állatának valamelyik képességet, akkor a következő szakaszban kérni kell a képesség tanulásának folytatását, mert nem folytatódik automatikusan az állatnevelés. Ha valamikor elkezdesz tanítani az állatodnak egy képességet, akkor egy hétre rá is onnan folytathatjátok, ahol félbehagytátok. Egy állatnevelés 10 energiapontba kerül.

Állatedzés: az állatodat is, magadhoz hasonlóan, edzheted. Minden harmadik, ugyanazon adottságra kért állatedzés után nő egyet az adott értéke. Nem kötelező az értéknövekedésig folyamatosan egy adott adottságot edzeni, mert az edzések számát a karakter adatlapján jegyzem. Az állat a saját képességeit alap adottságokkal is meg tudja tanulni, de minél magasabbak az értékei, annál jobban (és többször) tudja használni a képességeit, és annál erősebb társ. 

Pihenés: a munkák, edzések, harcok stb... alatt lemegy az emberek energiaszintje. Ha 20 energiapont alá csökken, akkor három szakasznyi automatikus pihenést von maga után, mely alatt az energiaszint teljesen visszatöltődik. Ha ezt el akarjuk kerülni, akkor ajánlatos pihenést kérnünk, mikor az energiaszintünk közelít a 20-hoz. Egy pihenés 50 energiapontot tölt vissza. Fontos még tudni, hogy az energiaszint számít harcok, megbízatások során, ezért nagyon alacsony energiaszinttel nem érdemes elfogadni egy kihívást, vagy elindulni valahova.

A képességekről részletesebben

Erő: az erő a karakteret fizikai sebzését határozza meg. A harcos erejét hozzá kell adni a fegyver sebzési értékéhez, így kapjuk meg a karakter valós fizikai sebzését.

Védekezés: a karakter fizikai támadások elleni elnyelő képességét határozza meg. A védekezési értéket és a páncélja, sisakja... értékeit összeadva kaphatjuk meg a karakter összes elnyelő képességét, amit kivonva a kapott fizikai sebzésből kapjuk meg a valós sebzést.

Pontosság: a karakter sebzési hatékonyságát szabja meg. Ha ez az érték egyenlő az ellenfele fürgeségével, akkor a találati esély (mindegy, hogy mágikus vagy fizikai) 50%. Ha a két érték különböző, akkor a találati esély a különbség értéke* +/- 10%.

Fürgeség: a karakter kitérési hatékonyságát szabja meg. Ha ez az érték egyenlő az ellenfele pontosságával, akkor a találati esély (mindegy, hogy mágikus vagy fizikai) 50%. Ha a két érték különböző, akkor a találati esély a különbség értéke* +/- 10%.

Mágia: az erő a karakter mágikus sebzését határozza meg. A képességek melletti sebzési értékek ötös mágián érvényesek, fölötte/alatta +/-10%/érték.

Intelligencia: a karakter mágikus támadások elleni elnyelő képességét határozza meg. A mágikus sebzésből kivonva kapjuk meg a valós sebzést.

Kitartás: a karakter életpontjait meghatározó képesség. Minden kitartáspont öttel növeli meg a karakter életpontjait.

Energia: a karakter energiapontjait meghatározó képesség. Minden energiapont öttel növeli meg a karakter energiapontjait, melyet varázslatok kijátszására használhat fel.

Állóképesség: a karakter erőpontjait meghatározó képesség. Minden állóképességpont öttel növeli meg a karakter erőpontjait, melyet fizikai támadásokhoz használhat fel.

Kitagadás:

A nép kitagadhatja egy-egy tagját. Megtörténhet ez automatikusan, (leszámolás kérésével, vagy házasság felbontásával), de népszavazással is. Népszavazás esetén az adott faj tagjai küldenek nekem egy-egy  privát üzenetet, melyben az alábbi szavak egyike szerepelhet: kitagadom, megkegyelmezek, tartózkodom. Miután minden (aktív) fajbeli szavazott, a népszavazást lezárom. Ha ugyanannyi kitagadom és megkegyelmezek szavazat jött, akkor a karakter maradhat a népénél, nem tagadták ki.

Ha kitagadták, akkor a Kitagadottak szervezetébe kerül, mely tulajdonképpen egy külön nép, ami viszont nem rendelkezik státuszelőnyökkel.

Népek:

A játékban hat különböző nép van, melyek mindegyike másféle elem fölötti uralmat sajátított el. Mindegyik nép másféle beállítottságú. Vannak harcosabbak (tűz), vannak, akik a trükköket részesítik előnyben (víz). Ez alapján népenként más és más alapozza meg egy karakter fejlődését, mivel minden szinthez más-más elvárásaik vannak. Van, ahol harcokat kell nyerni, van, ahol rengeteg elemi képességet kell ismerni, és van, ahol az intelligenciaszintet nézik. A hat nép a következő: Tűz, Víz, Növény, Föld, Villám, Sötétség. Mindegyik nép rendelkezik egy elsődleges elemmel, mely azonos a nevükkel, és egy másodlagossal is, ezek pedig a következők: Láva, Jég, Állat, Homok, Vihar, Félelem. Elsődleges képességet a játék elejétől kezdve tanulhatnak (feltéve, ha rendelkeznek a képesség eltanulásához szükséges értékekkel), míg másodlagosat csak Elit szinttől sajátíthatnak el. Minden nép rendelkezik az egyedi képességeken túl speciális fegyverekkel is, melyet csak azon nép szülöttei vehetnek meg.

Más néphez átállni nem lehet!

Rangok:

A rangok határozzák meg, hogy mennyi aranyat kapsz munkánként.Emellett a jobb képességek ranghoz kötöttek. Mind a hat nép azonos rangokkal rendelkezik, ezek a következők: Tanonc, Közlegény, Harcos, Elit, Vezér. De a rangok eléréséhez különböző elvárásokat támasztanak. Konkrétan:

A Tűz népének rangjai, és a rangokhoz való követelményei:

Tanonc: minden karakter ezen a szinten kezd.

Közlegény: 3 győztes harc után, melyből legalább egy nem azonos népbelivel volt folytatva.

Harcos: 5 győztes harc és 1 győztes párbaj után.

Elit: 10 győztes harc és 3 győztes párbaj után.

Vezér: az Elit rangú karakterek közül az, akinek a legtöbb győztes harca van, a gyakorlásokat nem számítva.

A Víz népének rangjai, és a rangokhoz való követelményei:

Tanonc: minden karakter ezen a szinten kezd.

Közlegény: 5-ös intelligenciaszinttől.

Harcos: 10-es intelligenciaszinttől.

Elit: 15-ös intelligenciaszinttől.

Vezér: a legmagasabb intelligenciaszintű vezér. Azonos értékek esetén népszavazást kell tartani.

A Növény népének rangjai, és a rangokhoz való követelményei:

Tanonc: minden karakter ezen a szinten kezd.

Közlegény: 6 képesség ismerete után.

Harcos: 12 képesség ismerete után.

Elit: 20 képesség ismerete után.

Vezér: A legtöbb képességet ismerő elit. Azonos értékek esetén népszavazást kell tartani.

A Föld népének rangjai, és a rangokhoz való követelményei:

Tanonc: minden karakter ezen a szinten kezd.

Közlegény: 3 megbízó által kapott feladat teljesítése után.

Harcos: 5 megbízó által kapott feladat teljesítése után, melyből legalább 3 közepes szintű.

Elit: 10 megbízó által kapott feladat teljesítése után, melyből legalább 3 nehéz szintű.

Vezér: a legtöbb megbízó által kapott feladatot teljesítő Elit rangú karakter. Azonos értékek esetén népszavazást kell tartani.

A Villám népének rangjai, és a rangokhoz való követelményei:

Tanonc: minden karakter ezen a szinten kezd.

Közlegény: legalább 50 arany értékű speciális fegyver birtoklása és egy tetszőleges állat befogása/vásárlása után.

Harcos: legalább 150 arany értékű speciális fegyver birtoklása és egy közepes szintű állat befogása, vagy egy legalább 90 arany értékű állat vásárlása után.

Elit: legalább 200 arany értékű speciális fegyver birtoklása és egy nehéz szintű állat befogása, vagy egy legalább 155 arany értékű állat vásárlása után.

Vezér: a legértékesebb egyedi fegyver birtoklása (a legendás kard mindent üt).

A Sötétség népének rangjai, és a rangokhoz való követelményei:

Tanonc: minden karakter ezen a szinten kezd.

Közlegény: 4 civil mészárlás után.

Harcos: 4 intrika és 4 civil mészárlás után.

Elit: 10 vérbosszú, 4 intrika és 4 civil mészárlás után.

Vezér: csak az a karakter lehet a Sötétség népének vezére, aki belerángatta egy háborúba a népét, melyet később megnyertek. Ha ilyen karakter nincs, akkor hiába van akárhány Elit rangú karakterük, vezérük nincs.

Tisztelet:

A karakterek, ha kitűnő képességeikkel felhívják magukra a figyelmet, könnyen elnyerhetik az emberek szívét. Így egy nagy tiszteletnek örvendő harcos olcsóbban vehet fegyvereket, vagy bérelhet fel zsoldosokat.

Tisztelet fejlesztése:

  • Győztes gyakorlat: 10 TP
  • Győztes küzdelem (ide tartoznak a bajnokság küzdelmei is): 20 TP
  • Győztes párbaj: 35 TP
  • Győztes leszámolás: 50 TP
  • Győztes egyéni kalandozás: 40 TP
  • Győztes csoportos kalandozás: 30 TP
  • Bajnokság megnyerése: 70 TP

Vereség esetén a megszerezhető TP felét vonjuk le a játékostól (0 alá nem lehet menni).

Szintek:

  • Idegen (0-50)
  • Ismert: (51-100)
  • Hős (101-150)
  • Élő legenda (151-)

 

Morál:

A harcosok erejét nem csak az értékei, a fegyvereinek, képességeinek, állatainak a száma befolyásolja, hanem a morálja is. Egy magas morálú, de gyenge harcos képes arra, hogy utolsó véréig küzdve legyőzzön egy nála sokkal erősebb, de alacsonyabb morálú ellenfelet. A morál értéke egyénenként változik, de, mint minden érték fejleszthető, mégpedig harcok útján. Mindenki százas morállal kezd.

Morál fejlesztése:

  • Győztes/Vesztes gyakorlás: +/- 5 morál
  • Győztes/Vesztes küldetés (ide tartoznak a bajnokság küzdelmei is): +/- 10 morál 
  • Győztes párbaj: +/- 20 morál 
  • Győztes leszámolás: +/- 30 morál 
  • Győztes egyéni kalandozás: +/- 20 morál 
  • Győztes csoportos kalandozás: +/- 15 morál 
  • Bajnokság megnyerése: +/- 35 morál 

Morálszintek:

  • Nagyon lehangolt (0-50 morál): minden érték -20%
  • Lehangolt (51-75 morál): minden érték -10%
  • Átlagos (76-125 morál)? minden érték:+/-0%
  • Magabiztos (126-150 morál): minden érték +10%
  • Euforikus (151-): minden érték +20%

 

Megbízók:

A játékban a karakterednek lehetősége nyílik megbízók feladatait is teljesíteni. Először el kell jutni a megbízóhoz, ami egy szakaszt igénybe vevő kalandozásnak felel meg, mely nem mindig sikerül. Ha sikerül, akkor a következő szakaszban megkapod a feladatot, amit megpróbálhatsz elvégezni. Siker esetén komoly jutalmat kaphatsz, de ha nem sikerül, akkor amellett, hogy elment 3 szakaszod (haza is kell érned), brutálisan lecsökkent az energiaszinted, de hogy mennyire, az kalandozásonként változik, standard nincs.

Státuszpontok:

Minden nép rendelkezik státuszpontokkal (kivéve a Kitagadottak Szervezete). Ezek a státuszpontok egy kevés pluszt nyújtanak karakterednek egy-egy téren.

A különböző státuszpontok a következők:

Tűz népe: +50% aranyjutalom a győztes küzdelmek és párbajok után, illetve gyakorlás közben nagyobb esély a szintlépésre.

Víz népe: minden 10. edzés után valamely adottságra egy extra szintlépés, illetve egy kevés helyzeti előny a hazai pályán történő harcokhoz (mindig a kihívott fél van hazai pályán; +1 sebzés).

Növény népe: az energiaszint csak feleannyira csökken a képességek tanulása alatt. A pihenések nem 50, hanem 60 energiapontot adnak.

Föld népe: minden esetben, ha sikerül megoldaniuk a megbízó küldetését, kapnak bónuszként 20 aranyat. Minden második, sikeresen elvégzett megbízó-küldetés után automatikusan eltanulnak egy olyan egyedi képességet, melyhez megfelelnek mind az adottságbeli, mind a rangbeli követelmények alapján.

Villám népe: nagyobb darabszám a speciális fegyvereknél. Minden vásárolt speciális fegyver után automatikusan megtanulnak egy olyan egyedi képességet, melyhez megfelelnek mind az adottságbeli, mind a rangbeli követelmények alapján.

Sötétség népe: csak a második leszámolásuk után vállnak kitagadottá. A speciális küldetéseket nagyobb valószínűséggel végzik el sikeresen.

Fegyverek eladása:

A karakterednek lehetősége nyílik a megvásárolt, vagy megszerzett fegyvereket féláron eladni a "banknak" (kivéve a legendás fegyvereket).

Speciális küldetések:

Minden nép rendelkezik speciális küldetésekkel, melyeket szintén a szakaszokban kérhetnek-öt szakaszonként legfeljebb egyet. A munkákhoz hasonlóan aranyat kapnak érte, illetve alkalmanként fejlődik egy-egy adottságuk. A speciális küldetés sikerességét dobókockával sorsolom ki. Az alábbi speciális küldetések léteznek:

A Tűz népének speciális küldetései:

Vadkanirtás: 15 arany. Sikerességi ráta: 5/6. Szintlépési ráta: 1/6. Energiapont-vesztés: 10 energiapont.

Banditák elűzése: 25 arany. Sikerességi ráta: 3/6. Szintlépési ráta: 1/6. Energiapont-vesztés: 15 energiapont.

Boszorkányüldözés: 50 arany. Sikerességi ráta: 1/6. Szintlépési ráta: 2/6. Energiapont-vesztés: 25 energiapont.

A Víz népének speciális küldetései:

Költészet: 10 arany. Sikerességi ráta: 6/6. Szintlépési ráta: 1/6. Energiapont-vesztés: 5 energiapont.

Propaganda: 35 arany. Sikerességi ráta: 2/6. Szintlépési ráta: 1/6. Energiapont-vesztés: 10 energiapont.

Oktatás: 0 arany. Sikerességi ráta: 1/6. Szintlépési ráta: 6/6. Energiapont-vesztés: 20 energiapont.

A Növény népének speciális küldetései:

Faültetés: 5 arany. Sikerességi ráta: 3/6. Szintlépési ráta: 3/6. Energiapont-vesztés: 5 energiapont.

Megfigyelés: 20 arany. Sikerességi ráta: 5/6. Szintlépési ráta: 0/6. Energiapont-vesztés: 15 energiapont.

Gyújtogatók elűzése: 100 arany. Sikerességi ráta: 1/12. Szintlépési ráta: 3/6. Energiapont-vesztés: 30 energiapont.

A Föld népének speciális küldetései:

Árkok feltöltése: 10 arany. Sikerességi ráta: 6/6. Szintlépési ráta: 1/6. Energiapont-vesztés: 10 energiapont.

Kémelhárítás: 25 arany. Sikerességi ráta: 3/6. Szintlépési ráta: 1/6. Energiapont-vesztés: 15 energiapont.

Ellenséges falu ledöntése: 50 arany. Sikerességi ráta: 1/6. Szintlépési ráta: 2/6. Energiapont-vesztés: 25 energiapont.

A Villám népének speciális küldetései:

Banditák meglopása: 30 arany. Sikerességi ráta: 4/6. Szintlépési ráta: 0/6. Energiapont-vesztés: 15 energiapont.

Kémkedés: 0 arany. Sikerességi ráta: 1/6. Szintlépési ráta: 6/6. Energiapont-vesztés: 20 energiapont.

Fejvadászat: 50 arany. Sikerességi ráta: 1/6. Szintlépési ráta: 2/6. Energiapont-vesztés: 20 energiapont.

A Sötétség népének speciális küldetései:

Civil mészárlás: 10 arany. Sikerességi ráta: 5/6. Szintlépési ráta: 2/6. Energiapont-vesztés: 10 energiapont.

Intrika: 20 arany. Sikerességi ráta: 4/6. Szintlépési ráta: 1/6. Energiapont-vesztés: 15 energiapont.

Vérbosszú: 0 arany. Sikerességi ráta: 2/6. Szintlépési ráta: 5/6. Energiapont-vesztés: 20 energiapont.

Bajnok:

Szabálytalan időközönként (párhetente) bajnokságot rendezek, melynek győztese megkapja a Bajnok státuszt. Bajnokként megkapja a Bajnok pengéje kardot, és további bónuszként a képességek tanulása neki 5 energiaszinttel olcsóbb lesz, egészen a következő bajnokság döntőjéig, ahol az új győztes lesz az új és egyetlen Bajnok. A régi Bajnok köteles átadni a Bajnok pengéjét az új Bajnoknak, kivéve persze, ha megvédte a címét.

Keresés
Naptár
«  Április 2024  »
HKSzeCsPSzoV
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Mentett bejegyzések
Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • TOP 100
  • Zene
  • Ajándék