Föld képességek
Iszaplövés
A harcos a tenyeréből iszapot lő ki az ellenfelére, ami átmenetileg megzavarhatja.
Kritériumok: 2-es mágia.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 2 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: az ellenfél pontossága a következő két körben 3-mal csökken.
Tanulási idő: 1 szakasz.
Földremegtetés
Egy alap technika, mely során a harcos megremegteti az ellenfele alatt a földet, ami nem okoz az ellenfelében károkat, de elveszítheti az egyensúlyát.
Kritériumok: 3-as mágia.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 3 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: az ellenfél fürgesége a következő körben a felére csökken.
Tanulási idő: 2 szakasz.
Iszapgejzírek
A harcos apró lyukakat váj a földbe a földmágiájával az ellenfele környékén, majd a lyukakból iszapot lövell ki. Nem túl erős technika, de az ellenfelet megzavarhatja.
Kritériumok: 2-es mágia.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 2 energiapont.
Sebzés: 1
Egyéb hatás: az ellenfél pontossága és fürgesége a következő körben 2-vel csökken.
Tanulási idő: 1 szakasz.
Nagy iszapgejzírek
Az előző technika erősebb változata, mely során nagyobb lyukakból sokkal nagyobb mennyiségű iszapot lövell ki a harcos, mely ha az ellenfele szemébe jut, átmenetileg megvakíthatja, emellett pedig könnyedén feldöntheti őt.
Kritériumok: 4-es mágia, az Iszapgejzírek ismerete, Közlegény rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 2 energiapont.
Sebzés: 2
Egyéb hatás: az ellenfél pontossága és fürgesége a következő körben a felére csökken.
Tanulási idő: 2 szakasz.
Erős iszapgejzírek
A Nagy iszapgejzírek továbbfejlesztett változata, mely során az iszap mellett földdarabok is előtörnek a földből, amik már komolyabb kárt is okozhatnak az ellenfélben.
Kritériumok: 6-os mágia, a Nagy iszapgejzírek ismerete, Harcos rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 8 energiapont.
Sebzés: 3
Egyéb hatás: az ellenfél pontossága és fürgesége a következő körben 1-re csökken.
Tanulási idő: 4 szakasz.
Iszapos talaj
A harcos meglazítja, és megtölti sárral az ellenfele környékén a talajt, nagyon megnehezítve a mozgását.
Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.
Típus: Csapda
Felhasználási energia: 4 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: az ellenfél fürgesége a következő két körben 4-gyel csökken.
Tanulási idő: 2 szakasz.
Apró földrögök
A harcos az ellenfele környékén a földből apró, éles földrögöket növeszt ki, amikben könnyedén eleshet, és meg is sebződhet.
Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 4 energiapont.
Sebzés: 4
Egyéb hatás: az ellenfél pontossága a következő két körben 2-vel csökken.
Tanulási idő: 2 szakasz.
Földoszlopok
A harcos az ellenfele környékén kis földoszlopokat emel ki, amik amellett, hogy kidönthetik az egyensúlyából, kisebb sérüléseket okozhatnak az ellenfélnek.
Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 5 energiapont.
Sebzés: 5
Egyéb hatás: az ellenfél pontossága a következő két körben 3-mal csökken.
Tanulási idő: 2 szakasz.
Földszórás
A harcos a földmágiájával kisebb darabokat tép ki a földből, amiket hozzávág az ellenfélhez. Nem okoz komoly sebeket, de az ellenfél megzavarására kitűnő.
Kritériumok: 3-as mágia.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 3 energiapont.
Sebzés: 2
Egyéb hatás: az ellenfél pontossága a következő két körben 3-mal csökken.
Tanulási idő: 2 szakasz.
Erős földszórás
Az előző technika erősebb változata, mely során a földből nagyobb földdarabokat tép ki a harcos, amik már komolyabban is megsebezhetik az ellenfelet.
Kritériumok: 5-ös mágia. Közlegény rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 5 energiapont.
Sebzés: 4
Egyéb hatás: az ellenfél pontossága a következő két körben 5-tel csökken.
Tanulási idő: 3 szakasz.
Sziklaomlás
A képesség csak hegyes terepen használható. A harcos a hegyekből sziklákat tép le a mágiájával, és a legördülő sziklákat az ellenfele felé irányítja.
Kritériumok: 5-ös mágia, Harcos rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 5 energiapont.
Sebzés: 8
Egyéb hatás:-
Tanulási idő: 3 szakasz.
Föld börtön
A harcos a földből szorosan egymás mellett álló rudakat emel az ellenfele köré, így bezárva őt.
Kritériomok: 5-ös mágia, Harcos rang.
Típus: Csapda
Felhasználási energia: 5 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: az ellenfél két körből kimarad, hacsak nem használja fel erő- vagy energiapontjai felét, hogy kijusson.
Tanulási idő: 3 szakasz.
Földrém idézése
A harcos a földre teszi a kezét, és mágiája egy részét a földbe vezeti. Pár pillanat múlva a földből előtör egy, nagyjából másfél méteres rém, aminek a jellegzetessége az, hogy vak, viszont a hallása és a szaglása kitűnő.
Kritériomok: 5-ös mágia, Harcos rang.
Típus: Idéző
Felhasználási energia: 7 energiapont.
Sebzés: 6/elszenvedett támadás.
Egyéb hatás: minden földrémnek 10 életpontja van.
Tanulási idő: 3 szakasz.
Földrémek idézése
Az előző technika továbbfejlesztett változata, mely során nem egy, hanem, a beleadott mágiától függően kettő, vagy több földrém tör elő a föld alól.
Kritériumok: 7-es mágia, a Földrém ismerete, Elit rang.
Típus: Idéző
Felhasználási energia: 7 energiapont/földrém.
Sebzés: 6/elszenvedett támadás
Egyéb hatás: minden földrémnek 10 életpontja van.
Tanulási idő: 5 szakasz.
Szakadék
A harcos a földre teszi a kezét, és belevezeti földmágiájának nagy részét. Erre a föld elkezd kétfelé nyílni, és ha az ellenfél nem elég fürge, leesik a mélybe. A képesség hátránya, hogy rengeteg mágiát fogyaszt el, és annyira nem nehéz előle kitérni, így ha nem talált elsőre, akkor már nem sok mindenre maradt mágiája a harcosnak.
Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 10 energiapont.
Sebzés: 15
Egyéb hatás:-
Tanulási idő: 4 szakasz.
Barlangomlás
A képesség csak barlangokban használható. A harcos a barlang tetejét beomlasztja, így az ellenfélben hatalmas károkat okozhat, illetve elzárhatja magától őt, amíg gyógyítja magát. A képesség hátránya, hogy rendkívül korlátozott a bevethetősége, és rengeteg mágiát emészt fel.
Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 10 energiapont.
Sebzés: 10
Egyéb hatás: csak barlangokban használható. Az ellenfél két körből kimarad.
Tanulási idő: 4 szakasz.
Kitépett föld
A harcos a földmágiájával kihasít egy hatalmas darabot a földből, amit az ellenfele felé repít, abban a reményben, hogy összepréseli őt.
Kritériumok: 7-es mágia, Elit rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 10 energiapont.
Sebzés: 15
Egyéb hatás:-
Tanulási idő: 5 szakasz.
Földprés
A harcos kettő, hatalmas "földfalat" emel ki a talajból az ellenfele mellett, amik elkezdenek közeledni hozzá. Ha az ellenfele nem ér ki időben a két "földfal" közül, azok összepréselik őt.
Kritériumok: 7-es mágia, Elit rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 15 energiapont.
Sebzés: 20
Egyéb hatás: az ellenfél pontossága a következő két körben 3-mal csökken.
Tanulási idő: 5 szakasz.
Földkar
A harcos a földre teszi a kezét , és rengeteg földmágiát vezet a talajaba. Erre az ellenfele mögött egy hatalmas földkar keletkezik, ami megpróbálja elkapni, és összepréselni az ellenfelet. A képesség hátránya, hogy a harcosnak a földön kell tartania a kezét a képesség használatához, amely kezet nem szabad közben elmozdítania a földön sem, mert amint felemeli, vagy elmozdítja, eltűnik a földkéz, illetve ha használja a képességet, akkor automatikusan lemegy 10-zel a harc után az energiaszintje.
Kritériumok: 7-es mágia, 4-es támadás, Elit rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 15 energiapont/kör.
Sebzés: 20
Egyéb hatás:-
Tanulási idő: 5 szakasz.
Földrengés
A harcos a földre teszi a kezét, és belevezeti földmágiájának nagy részét. Erre hatalmas földrengés kerekedik, melynek hatása pusztító.
Kritériumok: 9-es mágia, Elit rang.
Típus: Távolsági
Felhasználási energia: 25 energiapont.
Sebzés: 25
Egyéb hatás:-
Tanulási idő: 5 szakasz.