Mesterek
A mesterek régi, mára kipusztult népek utolsó képviselői. Furcsa, mára csak általuk képviselt mágiával rendelkeznek. Ha megfizeted őket, megtanítanak a képességeikre, melyeket ugyanúgy kell tanulni, és kritériumai is ugyanúgy vannak... viszont csak így szerezhetők meg.
Vérfarkas mágia
Egy régen rendkívül elterjedt mágiatípus, mely viszont mára visszaszorult a sziget északi csücskén élő néhány vérfarkas területére. Hatásos, magas sebzésű képességek jellemzik, amik viszont többnyire sok erőpontot igényelnek. A mai értelemben vett mágiát kevésbé használják, a vérfarkasok energiapontjai többnyire nagyon alacsonyak.
Véráldozat
A harcos kifakasztja saját vérét, és iszik belőle.
Kritériumok: 4-es állóképesség, Közlegény rang.
Típus: Speciális
Felhasználási energia:-
Sebzés: 0
Egyéb hatásai: a használója tetszőleges mennyiségű életpontját alakíthatja erőponttá.
Tanulási idő: 2 szakasz.
Ára: 5 arany.
Dühkitörés
A használóját a harc végéig őrjítő düh kínozza. Képtelen lesz mérlegelni, de az ereje megnő.
Kritériumok: 5-ös állóképesség, Közlegény rang.
Típus: Speciális
Felhasználási energia:-
Sebzés: 0
Egyéb hatásai: a harcos intelligenciája hozzáadódik vagy a védelméhez vagy a kitartásához, az intelligenciája pedig 0-ra csökken.
Tanulási idő: 2 szakasz.
Ára: 10 arany.
A természet ereje
A vérfarkas a mágiáját mind magába vezeti, ezzel erősítve fel a támadásait.
Kritériumok: 7-es állóképesség, Harcos rang.
Típus: Speciális
Felhasználási energia:-
Sebzés: 0
Egyéb hatásai: a harcos fizikai (nem mágikus) sebzései megduplázódnak a harc végéig, energiapontot igénylő képességet viszont nem használhat.
Tanulási idő: 4 szakasz.
Ára: 20 arany.
To be continued...