Félelem képességet csak Elit, vagy Vezér rangú, a Sötétség népéhez tartozó karakter tanulhat!
Gerjedő félelem
A harcos egy kevés félelemmágiát oszlat el a levegőben, mire a környéken állókat eltölti a félelem.
Kritériumok: 3-as mágia, Elit rang.
Típus: Speciális
Felhasználási energia: 3 energiapont/kör.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: amíg ez a képesség aktív, addig az ellenfél minden harmadik köréből kimarad.
Tanulási idő: 1 szakasz.
Átalakulás
A harcos belenéz ellenfele lelkébe, majd amikor megtudta, kitől fél a legjobban, átalakul azzá a személlyé, és az ő képében támadja az ellenfelét.
Kritériumok: 4-es mágia, Elit rang.
Típus: Speciális/Folyamatos
Felhasználási energia: 5 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: az ellenfél ereje és pontossága 10%-kal csökken.
Tanulási idő: 2 szakasz.
Sikoly
A harcos egy túlvilági sikoly hallat, ami sokkhatást idéz elő az ellenfelénél.
Kritériumok: 5-ös mágia, Elit rang.
Típus: Speciális
Felhasználási energia: 5 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: az ellenfél energiapontja 10%-kal csökken, mely 10%-ot a harcos megkapja..
Tanulási idő: 3 szakasz.
Emlék
A harcos beletekint az ellenfele lelkébe, és a legkínzóbb emlékét lejátszatja vele újra meg újra, ami annyira megviseli, hogy alig lesz képes koncentrálni a harcra.
Kritériumok: 5-ös mágia, Elit rang.
Típus: Folyamatos
Felhasználási energia: 3 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: az ellenfél intelligenciája 20%-kal csökken.
Tanulási idő: 3 szakasz.
Csápok
A harcos a keze helyéről csápokat lő ki az ellenfele felé, amikkel megpróbálja megkötözni őt.
Kritériumok: 5-ös mágia, Elit rang.
Típus: Speciális
Felhasználási energia: 6 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: az ellenfél fürgesége a következő körben a felére csökken..
Tanulási idő: 3 szakasz.
Csontfal
A harcos maga elé húz egy csontfalat, ami remek védelmet nyújt számára.
Kritériumok: 5-ös mágia, Elit rang.
Típus: Védelmi
Felhasználási energia: 6 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: a csontfal tíz életponttal rendelkezik.
Tanulási idő: 3 szakasz.
Fejlett csontfal
Az előző képesség fejlettebb változata, mely során a felhúzott fal nemcsak védelmet nyújt, hanem a falat alkotó csontdarabokat a harcos képes lesz kilőni az ellenfelére.
Kritériumok: 7-es mágia, a Csontfal ismerete, Elit rang.
Típus: Védelmi/Távolsági
Felhasználási energia: 10 energiapont.
Sebzés: 10
Egyéb hatás: a csontfal tíz életponttal rendelkezik.
Tanulási idő: 5 szakasz.
Vámpírrá alakulás 1. szint
A harcos metszőfogai kissé megnőnek, illetve az sebessége is megnő egy kicsit.
Kritériumok: 4-es mágia, Elit rang.
Típus: Átalakulás
Felhasználási energia: 5 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: a harcos fürgesége kettővel megnő.
Tanulási idő: 2 szakasz.
Vámpírrá alakulás 2. szint
A harcos sebessége nagymértékben megnő, illetve külseje is mind jobban hasonlít egy vámpíréra.
Kritériumok: 6-os mágia, a Vámpírrá alakulás 1. szint ismerete, Elit rang.
Típus: Átalakulás
Felhasználási energia: 7 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: a harcos fürgesége néggyel megnő.
Tanulási idő: 4 szakasz.
Vámpírrá alakulás 3. szint
A harcos teljes mértékben átalakult egy vámpírrá. A sebessége sokkalta nagyobb, mint eredeti állapotában, emellett képes repülni, és az ellenfelétől kiszívott vértől erősödik. A képesség hátránya, hogy ha használta ezt a képességet a harcos, akkor harc után automatikusan csökken az energiaszintje 20 energiaponttal.
Kritériumok: 8-as mágia, a Vámpírrá alakulás 2. szint ismerete, Elit rang.
Típus: Átalakulás
Felhasználási energia: 20 energiapont.
Sebzés: 0
Egyéb hatás: a fürgesége hattal megnő, emellett nem hatnak rá a csak szárazföldön használható technikák, és csak ő kezdeményezhet közelharcot. Közelharc esetén, ugyanúgy, mint egy támadásnál, kisorsolom a vérszívás sikerességét. Ha sikeres, elszívja az ellenfél erő, energia és életpontjának tíz százalékát.
Tanulási idő: 6 szakasz.