Honlap-menü
Mini-chat
Körkérdésünk
Legyenek további fejlesztések az oldalon?
Összes válasz: 18
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
Belépés
Vasárnap, 2022-06-26, 2:30 PM
Üdvözöllek Vendég

Kasztok

A játék során mindenki tagja lehet egy kasztnak, melyek befolyásolják a fejlődését. Minden kasztnak három szintje van, és minél magasabbra jut egy karakter, annál nagyobb erőt kap kasztjától. A jutalmak csak az adott szinthez tartoznak, ha nem erősítődnek meg a következő szint szövegében, hatásukat vesztik.

 
Papok
 
A papok kasztjának tagjai kiemelkedően magas intelligenciájukról és az ősi lelkeknek szánt szertartásaikról ismertek. Sokan csodálattal adóznak hosszas rituáléjuknak, miközben halkan azt suttogják maguk elé: "Bárcsak én is közéjük tartozhatnék!". Talán a legbékésebb, de korántsem a leggyengébb kaszt, hiszen jámbor lelkük mögött felsorakoznak az elhunytak, és segítik őket.
 
Paptanonc
 
Elvárások: legalább ötös intelligencia, és népének a templom megléte.
 
Jutalmak: minden ötödik tanulás után pluszban emelkedik az intelligenciaszintje.
 
Felszerelés:-
 
Pap
 
Elvárások: legalább tízes intelligencia, népének a templom megléte, és egy (legalább) erős amulett birtoklása.
 
Jutalmak: 
minden harmadik tanulás után pluszban emelkedik az intelligenciaszintje.
 
Felszerelés: fehér köpeny (ellenfél mágiája -1).
 
Papmester
 
Elvárások: legalább tizenötös intelligencia, népének a templom megléte, egy elit amulett birtoklása, és a karakter soha nem vett részt leszámoláson.
 
Jutalmak: ha eléri a húszas intelligenciaszintet, akkor minden intelligenciaszint-emelkedés után minden értéke nő eggyel.
 
Felszerelés: arany köpeny (ellenfél mágiája -4).
 
Varázslók
 
A varázslók mindig is híresek voltak elképesztően erős mágiájukról, mellyel akár sziklákat is felrobbanthattak, vagy fákat is eltüntethettek. Rettegték őket az emberek, s nem ok nélkül; hiszen nem akartak a varázslók célpontjai lenni.
 
Varázslótanonc 
 
Elvárások: legalább ötös mágia, és legalább öt saját népbeli vagy tiltott képesség ismerete.
 
Jutalmak: a saját népbeli és a tiltott képességek ereje kissé megnő.
 
Felszerelés:-
 
Varázsló
 
Elvárások: legalább nyolcas mágia, és legalább tíz saját népbeli vagy tiltott képesség ismerete.
 
Jutalmak: a saját népbeli és a tiltott képességek ereje megnő.
 
Felszerelés: csuklya (a varázsló nem birtokolhat egyéb sisakot; intelligencia +2).
 
Varázslómester
 
Elvárások: legalább tizenkettes mágia, és legalább húsz saját népbeli vagy tiltott képesség ismerete.
 
Jutalmak: a saját népbeli és a tiltott képességek ereje drasztikusan megnő.
 
Felszerelés: sárkánycsuklya (a varázslómester nem birtokolhat egyéb sisakot; intelligencia +5).
 
Orvosok
 
Az orvosok mindig is nagy tiszteletnek örvendtek a népükön belül. Sok törzs úgy hitte, hogy az orvos igazából isten, hiszen dönthet mások élete és halála fölött, miközben az érintett csak tehetetlenül feküdt. Nem a legerősebb harcosok, de ők alárendelik magukat a köz érdekének, s míg a többiek harcolnak, ők harcképes állapotban tartják őket kint, a csatatéren.
 
Orvostanonc
 
Elvárások: legalább ötös intelligencia, a Regeneráció 1. szint és a Gyógyítás 1. szint ismerete.
 
Jutalmak: minden munka után +20% aranyat kap.
 
Felszerelés:-
 
Orvos
 
Elvárások: legalább nyolcas intelligencia, a Regeneráció 2. szint és a Gyógyítás 2. szint ismerete.
 
Jutalmak: minden munka után +30% aranyat kap.
 
Felszerelés: orvosi bot (gyógyító típusú képességek energiakövetelménye -25%).
 
Orvosmester
 
Elvárások: legalább tizenkettes intelligencia, az összes gyógyító képesség ismerete.
 
Jutalmak: minden munka után +50% aranyat kap.
 
Felszerelés: erős orvosi bot (gyógyító típusú képességek energiakövetelménye -50%).
 
Harcosok
 
Előttük orkánként zúg a félelem, de a hátuk mögött minden csendes. A halottak már nem kiáltanak jajveszékelve az ég felé, hogy segítséget kaphassanak, bár maguk sem hittek benne, hogy bárki segíthet már rajtuk, ha a Sors elfújta gyertyájukat, s egy harcosát küldte el, hogy megtegye, ami bevégeztetett. Ez a harcos, egy két lábon járó penge, ki, mint az ifjak a csókokat, úgy osztja a halált. S nem kegyelmez.
 
Harcostanonc
 
Elvárások: legalább négyes támadás és hármas fegyverharc, a Kardforgatás 1. szint ismerete, egy kard birtoklása.
 
Jutalmak: minden győztes küzdelem, párbaj, vagy leszámolás után nő egyet a támadás vagy a fegyverharcszintje.
 
Felszerelés:-
 
Harcos
 
Elvárások: legalább hetes támadás és ötös fegyverharc, tíz győztes harc, a Kardforgatás 2. szint ismerete, egy kard birtoklása.
 
Jutalmak: 
minden győztes küzdelem, párbaj, vagy leszámolás után nő egyet a támadás és a fegyverharcszintje.
 
Felszerelés: farkasfog (10%-kal megnöveli a harcos morálját).
 
Harcosmester
 
Elvárások: legalább tízes támadás és hetes fegyverharc, tizenöt győztes harc (amiből legalább öt párbaj), a Kardforgatás 3. szint ismerete, egy kard birtoklása.
 
Jutalmak: 
minden győztes küzdelem, párbaj, vagy leszámolás után egy, a nép határával szomszédos, üres terület a harcos népéhez kerül, feltéve, ha a harcot nem azonos népbelivel vívta.
 
Felszerelés: sárkányfog (30%-kal megnöveli a harcos morálját).
 
Íjászok
 
Többnyire fürge, éles szemű harcosok, akik a csatatér széléről szórják nyílzáporuk az ellenfélre. Rendkívül pontosan céloznak, s erősen lőnek, éppen ezért egy íjászcsapat támadását nagyon kevesen élik túl!
 
Íjásztanonc
 
Elvárások: legalább négyes fegyverharc és kettes intelligencia, az Íjászat 1. szint ismerete, íj birtoklása.
 
Jutalmak: vadászat során minden halott lényért +1 aranyat kap. 
 
Felszerelés:-
 
Íjász
 
Elvárások: legalább hetes fegyverharc és ötös intelligencia, az Íjászat 2. szint ismerete, íj birtoklása.
 
Jutalmak: vadászat során minden halott lényért +3 aranyat kap. 
 
Felszerelés: kesztyű (pontosság +1).
 
Íjászmester
 
Elvárások: legalább kilences fegyverharc és hetes intelligencia, az Íjászat 3. szint ismerete, íj birtoklása.
 
Jutalmak: vadászat során minden halott lényért dupla annyi aranyat kap, és ötven aranyért eggyel fejlesztheti egy tetszőleges képességét. 
 
Felszerelés: tündekesztyű (pontosság +4).
 
Állattartók
 
Talán a legősibb kaszt. Történetük az ősi világba nyúlik vissza, amikor az ember az állatokkal barátságban élt. Ahogy múltak az évszázadok, mindez megváltozott, kebelbarátokból sok esetben egymás esküdt ellenségei lettek, de ez a kaszt megőrizte az ősök szokását, s cserébe egy mindenre kész társat kaptak, aki sose hagyja őket cserben.
 
Kezdő állattartó
 
Elvárások: egy tetszőleges állat tartása, mely legalább egy képességet ismer.
 
Jutalmak: kap 3 pluszpontot, melyet szétoszthat az állat képességei között.
 
Felszerelés:-
 
Állattartó
 
Elvárások: egy legalább harmincas összértékű állat tartása, mely az összes képességét ismeri.
 
Jutalmak: az állat minden értéke megnő eggyel.
 
Felszerelés: pánsíp (az állat lojalitása gazdája felé fejleszthetőségétől függetlenül eggyel megnő).
 
Profi állattartó
 
Elvárások: egy legalább negyvenes összértékű állat tartása, mely az összes képességét ismeri, és mellyel már túl van a gazdája legalább tíz győztes küzdelmen, párbajon, vagy leszámoláson.
 
Jutalmak: az állat értékei nem tízig, hanem tizenötig fejleszthetők.
 
Felszerelés: furulya (az állat lojalitása gazdája felé fejleszthetőségétől függetlenül kettővel megnő).
 
Démonok
 
A gyűlölet szüli őket, s a félelem tartja fent irtózatos, de tiszteletet követelő fajtájukat. Rendkívüli erővel rendelkeznek, de csak rombolásra használják. Birodalmak hulltak már a porba általuk, egy újabb értelmetlen háború martalékaként. Éjsötét lelkük nem ismer kegyelmet, de tisztességet sem.
 
Démontanonc
 
Elvárások: egy leszámolás.
 
Jutalmak: ha bármely típusú harc során legyőzik ellenfelüket, akkor az egyik tetszőleges értékükből egyet levehetnek. Ugyanazon értékük eggyel megnő.
 
Felszerelés:-
 
Démon
 
Elvárások: ötös szint minden értékből és egy leszámolás.
 
Jutalmak: ha bármely típusú harc során legyőzik ellenfelüket, akkor az egyik tetszőleges értékükből kettőt levehetnek. Ugyanazon értékük kettővel nő. Emellett az ellenfél tíz szakaszon keresztül nem fejlesztheti azt az értékét.
 
Felszerelés: nyaklánc fordított kereszttel (az ellenfél fizikai és mágikus sebzése -1).
 
Démonmester
 
Elvárások: hetes szint minden értékből és két leszámolás.
 
Jutalmak: ha bármely típusú harc során legyőzik ellenfelüket, akkor az egyik tetszőleges értékükből kettőt levehetnek. Ugyanazon értékük kettővel nő. Emellett az ellenfél tíz szakaszon keresztül nem fejlesztheti azon értékét. Ha a népénél (Kitagadottak Szervezete) van a kristály démona, akkor a démon értékei Démonmesterenként kettővel megnőnek.
 
Felszerelés: nyaklánc fordított pentagrammával (az ellenfél fizikai és mágikus sebzése -3).
 
Keresés
Naptár
«  Június 2022  »
HKSzeCsPSzoV
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Mentett bejegyzések
Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • TOP 100
  • Zene
  • Ajándék