Honlap-menü
Mini-chat
Körkérdésünk
Értékeld honlapomat
Összes válasz: 39
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
Belépés
Péntek, 2024-03-29, 3:08 AM
Üdvözöllek Vendég

Befogható állatok képességei


Farkasok képességei:

Falkaszellem

Ha a harcos társaival együtt küzd, és valamelyik társának szintén van farkasa, akkor a farkasok lenyűgöző intelligenciával, egymást kisegítve fognak harcolni, szinte értik egymás gondolatait, és nemcsak mint pár különálló lény fogják támadni az ellenfelet/ellenfeleket. Csak olyan farkasok között működik ez a képesség, akik közül mind ismerik ezt a technikát.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Acélfogak

A farkas fogai megkeményednek, így sokkal nagyobbat tud velük sebezni.

Tanulási idő: 4 állatnevelés.

Sólymok képességei:

Éjjeli szem

A sólyom teljes sötétségben (például egy barlangban vagy éjszaka) is látja az ellenfelet, így sokkal hatékonyabban tud kémkedni, vagy őrszemként funkcionálni.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Szándékleolvasás

A sólyom a képesség segítségével homályosan érzékeli az ellenség gondolatait, érzéseit, és ezt telepatikus úton képes továbbítani a gazdájának.

Tanulási idő: 5 állatnevelés.

Hangyarémek képességei:

Hangyasav

A hangya hangyasavat lő az ellenfelére, akit így kilométerekről észlel, és tíz kilométeres szektorban megtalál, akárhova bújt az illető.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Méreg

A hangya, ha sikeresen elkapta csáprágóival az ellenséget, akkor rágói hegyéből mérget fecskendez bele, ami szépen lassan lebénítja őt, így ha az illető nem vet véget gyorsan a harcnak, megbénul (az energiaszintje 0-ra csökken).

Tanulási idő: 5 állatnevelés.

Sasok képességei:

Tollövedék:

A sas a szárnyai végéből pengeéles tollövedékeket lő ki az ellenségre.

Tanulási idő: 4 állatnevelés.

Növekedés

A sas eredeti mérete többszörösére nő, így válva sokkal keményebb ellenféllé.

Tanulási idő: 6 állatnevelés.

Pokolkutyák képességei:

Vakító fénysugár

A pokolkutya tüze olyan fényesen kezd el világítani, hogy a környéken lévők alig látnak valamit. Tűz- és Villám népebeliekre kevésbe, Sötétség népebeliekre fokozottan hatásos.

Tanulási idő: 3 állatnevelés.

Tűzsáv

A pokolkutya egy vékonyabb sávban tüzet okád maga elé, ami megsebezheti az ellenfelet.

Tanulási idő: 5 állatnevelés.

Égő nyom

Ha a pokolkutya használja ezt a képességét, akkor minden lépése után hagyott lábnyoma helyén egy feltörő tűzoszlop lesz, amire csak ő immunis.

Tanulási idő: 6 állatnevelés.

Unikornisok képességei:

Szarv kilövése

Az unikornis nagy sebességgel kilövi a szarvát, ami nagy sebzést képes okozni. A kilőtt szarv hamar visszanő.

Tanulási idő: 4
 állatnevelés.

Teleportáció

Az unikornis a képesség segítségével képessé válik teleportálni, így nagyon nehéz megsebezni, és könnyen az ellenfél lőtávolán belülre is kerülhet, ahonnan már csak egy jól irányzott lövés a szarvával...

Tanulási idő: 7
 állatnevelés.

Hippogriffek képességei:

Acélcsőr

A hippogriff acélszerűvé keményíti a csőrét, amivel komolyabb sebzések kiosztására képes.

Tanulási idő: 4
 állatnevelés.

Acélszárny

A hippogriff acélszerűvé keményíti a szárnyát, amivel így borzalmas sebzéseket tud kiosztani.

Tanulási idő: 5
 állatnevelés.

Griffek képességei:

Energiagömb

A griff egy kisebb energiagömböt hoz létre, amit kilő az ellenség felé.

Tanulási idő: 4
 állatnevelés.

Forgószél

A griff a szárnyaival egy kisebb forgószelet hoz létre, ami arrébb repítheti az ellenfelet.

Tanulási idő: 6
 állatnevelés.

Energiapajzs

A griff egy energiapajzsot emel maga köré, ami megvédi a gyenge, és közepesen erős támadásoktól. Képes ezt az energiapajzsot kiterjeszteni, például hogy téged is megvédjen, de akkor sokkal gyengébb támadással is átüthetővé válik.

Tanulási idő: 8
 állatnevelés.

Főnix képességei:

Gyógyítás

A főnix a könnyével képes lesz gyógyítani gazdája sebeit. Akár a mérget is ki tudja tisztítani a gazdája testéből, ha a sebet, ahol a méreg is bejutott, a könnyével meggyógyítja.

Tanulási idő: 6
 állatnevelés.

Tűzspirál

A főnix az ellenség körül borzalmas erejű tűzfalat húz, ahonnan az ellenség csak borzalmas sérülések árán képes kijutni.

Tanulási idő: 8
 állatnevelés.

Lávaemelkedés

A főnix suhint a szárnyaival, mire a földön mindenfelé egy vékony lávaréteg jelenik meg, ami egyre emelkedik. Ha valakit betemet a láva, az elvesztette a harcot, és az energiaszintje nullára csökken.

Tanulási idő: 10
 állatnevelés.

Farkasrém képességei:

Teleportáció

A farkasrém ezzel a képességgel rendkívül könnyedén kitér az ellenfél támadásai elől.

Tanulási idő: 7
 állatnevelés.

Sokszorosítás

A farkasrém a földre teszi mindkét kezét, és csöndben koncentrál vagy tíz másodpercig. Utána egy villám csap le mellé, és a villám helyén megjelenik egy hasonmása, aki ugyanolyan erős, mint ő, és teljes erőbedobással segíti a harcban. Ez a képesség alkalmanként maximum egyszer használható.

Tanulási idő: 8
 állatnevelés.

Villámok mezeje

A farkasrém felemeli mindkét kezét az ég felé, és a felemelt kezeiből egy-egy folyamatos, vékony sárga sugarat lő föl, ami eltart vagy fél percig. Amikor befejezte, felordít, és a harctéren mindenfelé villámok csapnak a földbe körülötte, és minden villám után a becsapódás helyén egy csontkéz marad, ami ha elkapja az ellenséget, akkor nem ereszti.

Tanulási idő: 12
 állatnevelés.

Sárkány képességei:

Tűzszárnyak

A sárkány eredeti szárnyai visszahúzódnak, és forró lángokból álló szárnyak jelennek meg az oldalán, amikkel sokkal gyorsabban képes közlekedni, és még meg is sebezhetik az ellenfelet.

Tanulási idő: 7
 állatnevelés.

Tűzörvény

A sárkány borzalmas erejű tűzörvényt zúdít a torkából az ellenségre.

Tanulási idő: 8
 állatnevelés.

A tűz gyilkos börtöne

A sárkány az ellenség köré egy hatalmas lángfalat emel, ami elég gyorsan elkezd zsugorodni, így ha az ellenség, amíg nem vette teljesen körbe a láng, nem szökött ki a lángfalak közül, valószínűleg elveszíti a harcot.

Tanulási idő: 12
 állatnevelés.



Keresés
Naptár
«  Március 2024  »
HKSzeCsPSzoV
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Mentett bejegyzések
Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • TOP 100
  • Zene
  • Ajándék