Az alábbi hat fegyver a legerősebb a játékban. Aranybeli értéke nincs, mivel felbecsülhetetlen. Ha valaki megszerzi az egyiket, akkor éppen ezért nem is adhatja el. A többi karakter kalandozással megpróbálhatja ellopni tőle a kardot, de a siker esélye rendkívül kicsi, ha pedig nem sikerül, akkor a kalandozásra indult karakter 9 szakasz pihenőt kap.
A tűz népének legendás fegyvere
Története: Sokszáz évvel ezelőtt egy legendás harcos járt a tűz népének birodalmában, aki azzal a kéréssel fordult a kor legnagyobb mágusához, hogy vezesse bele minden mágiáját a kardjába, hogy legyőzhetetlen lehessen, cserébe pedig több szekérnyi aranyat kap. A mágus beleegyezett, és elkérte a kardot. Három nap és három éjjel ült a mágus szemben a karddal, és itatta belé a mágiáját, mígnem úgy gondolta, hogy készen van. Ekkor felkereste a harcost, és visszaadta neki a kardját. A harcos viszont, amint megkapta a kardot, megölte vele a mágust, és elment a faluból. A sors viszont utolérte, mivel a kard egy tűzsugárral megölte álmában, bosszúból a mágus haláláért.
Képessége: Lényegében teljes mértékben uralja a tűz elemet, képes tűzsugarat lőni, de akár tűzfőnixet is idézhet. De természetesen a mágiája nem végtelen, így nem idézhet például öt tűzfőnixet egy harc során a birtoklója.
Fizikai sebzés: 30
Mágikus sebzés:-
Következménye: három típusa van a képességeinek: gyenge, erős és idéző. A gyenge képességek mind 5 energiapontba kerülnek, és ötöt sebeznek, az erősek 20 energiapontba, és 15-öt míg az idézők csoportjába csak a tűzfőnix tartozik, melynek életpontjai, pontossága, fürgesége védelme és intelligenciája megegyezik a tiéddel, a sebzése pedig tíz, és az első idézése 10 energiapontba, míg a többi 30-ba kerül.
Jelenlegi tartózkodási helye: (ha legyőzöd Caepheust egy párbajban, tiéd a kard)
Caephelus
Rang: Elit
Erő: 8
Védekezés: 7
Pontosság: 6
Fürgeség: 5
Mágia: 8
Intelligencia: 5
Kitartás: 7
Állóképesség: 6
Energia: 7
Tűz képességek:
Tűzfújás
Tűzlehellet
Tüzes ujjak
Tűzsugár
Kegyetlen forróság
Tűzlasszó
Tűzgömb
Nagy tűzgömb
Feltörő forróság
Körülzárás
Tűzoszlop
Tűzrém
Tűzrémhad
Égi csapás
Láva képességek:
Forró talaj
Lávahányás
Lávagömb
Tömeges lávagömb
Lávagejzír
Harcművész képességek:
Kitérés 2. szint
Ellentámadás
Ugrás 2. szint
Közelharc 2. szint
Önvédelem 2. szint
Tervezés
Fegyveres képességek:
Kardforgatás 3. szint
Arany: 100
Energiaszint: 120/80
Fegyverek:
Sisak: -
Páncél: -
Pajzs: -
Amulett: -
Állati segítők:
(6/5 lojalitás)
Állata értékei:
Erő: 7
Mágia: 5
Fürgeség: 6
Kitartás: 7
Intelligencia: 5
Állata képességei:-
Harcok:
Gyakorlás: 10 (Gy:8 D:2 V:0)
Küzdelem: 12 (Gy:6 D:4 V:2)
Párbaj: 15 (Gy:10 V:5)
Leszámolás: 0
Megbizatások: 7 (Mind sikeres.)
Munkák: 15
Edzések:
Erősítés: 20
Védelmi gyakorlatok: 19
Szabadkezes edzés: 14
Futás: 15
Bűbájtanulás: 25
Tanulás: 16
Több az egy ellen gyakorlatok: 23
Fegyveres edzés: 19
Jóga: 22
Speciális küldetések:
Vadkanirtás: 15 (12 sikeres)
Banditák elűzése: 10 (4 sikeres)
Boszorkányüldözés: 1 (0 sikeres)
Randevúk: -
Házasság:-
A víz népének legendás fegyvere
Története: Egykoron, mikor a Föld még egyetlen világtenger volt, Hapsodus, a világ vezetője úgy határozott, hogy rangjához illő fegyvert csináltat magának. Udvarába is hívta a legnagyobb mágusokat, akik beleadták minden mágiájukat, de Hapsodus nem volt elégedett, és mindegyiknek a fejét vetette. Egy éjjel, miután Hapsodus nyugovóra tért, megjelent előtte az egyik varázslónak a szelleme azok közül, akiket ő küldött a túlvilágra, és Hapsodus kezébe adott egy fegyvert, amihez foghatót Hapsodus még sosem látott. Hálálkodott, majd mikor nyugovóra tért, a szellemek által készített penge magába szívta a lelkét, hogy azzal is tovább erősítse magát. Ez volt a varázslók bosszúja Hapsodus fölött. Másnap, amikor jöttek az udvaroncok a királyhoz, csak egy kardot találtak az ágyában, ami viszont valahogy lekötötte az elméjüket, nem foglalkoztak Hapsodussal többé. Senki nem foglalkozott Hapsodussal többé. A kard az egyik Hapsodus által megölt varázsló rokonához került, akik azóta is nemzedékről nemzedékre adják tovább egymás közt.
Képessége: Meg képes igézni az ellenfelet, és amíg az uralma alatt tartja, elfelejteti vele a képességei nagy részét, amit így képtelen lesz használni a harcban. A kard által gerjesztett kábulatból rendkívül nehéz kitörni.
Fizikai sebzés: 30
Mágikus sebzés:-
Következménye: az ellenfél minden körben elfelejti képességeinek véletlenszerű 20%-át, egészen addig, amíg nem sebez 30-at a birtoklójába.
Jelenlegi tartózkodási helye: (ha legyőzöd Somfratest egy párbajban, tiéd a kard)
Somfrates
Rang: Elit
Erő: 4
Védekezés: 5
Pontosság: 7
Fürgeség: 8
Mágia: 8
Intelligencia: 8
Kitartás: 5
Állóképesség: 4
Energia: 10
Víz képességek:
Kopoltyúk
Buborékfelhő
Eső
Vízsugár
Kettős vízsugát
Vízbörtön
Fejlett vízbörtön
Zárt falak
Stratégia 3. szint
Gondolatolvasás
Gondolatködösítás
Elmekín
Irányítás
Jég képességek:
Hóvihar
Jégfal
Jégmedve támadás
Csoportos jégmedve támadás
Harcművész képességek:
Kitérés 3. szint
Ugrás 3. szint
Közelharc 1. szint
Önvédelem 1. szint
Tervezés
Fegyveres képességek:
Kardforgatás 2. szint
Arany: 100
Energiaszint: 100/90
Fegyverek:
Sisak: -
Páncél: -
Pajzs: -
Amulett: -
Állati segítők:
(6/6 lojalitás)
Állatának értékei:
Erő: 8
Mágia: 7
Fürgeség: 3
Kitartás: 7
Intelligencia: 7
Állatának képességei:-
Harcok:
Gyakorlás: 12 (Gy:9 D:2 V:1)
Küzdelem: 10 (Gy:6 D:3 V:1)
Párbaj: 5 (Gy:3 V:2)
Leszámolás: 0
Megbizatások: 5 (Mind sikeres.)
Munkák: 14
Edzések:
Erősítés: 14
Védelmi gyakorlatok: 15
Szabadkezes edzés: 20
Futás: 18
Bűbájtanulás: 25
Tanulás: 24
Több az egy ellen gyakorlatok: 17
Fegyveres edzés: 13
Jóga: 27
Speciális küldetések:
Költészet: 10 (10 sikeres)
Propaganda: 12 (5 sikeres)
Oktatás: 4 (1 sikeres)
Randevúk: -
Házasság:-
A növény népének legendás fegyvere
Története: Réges régen, élt két nagyhatalmú mágus a növény országában. Akkoriban háború dúlt a növény és a tűz népe között, és a tűz népe rendszeresen betört a növény népének az országába, feldúlva azt. A két nagyhatalmú mágus elhatározták, hogy kiűzik az országból a tűz népebelieket. Tudták, hogy csak egy esélyük van, egy borzalmas erejű fegyver létrehozása, amiér viszont áldozatot kellett hozni. Szó szerint. Egyikük, a bátrabb, minden mágiáját a kardba itatta, majd a szertartás betetőzéseként, és a kard borzalmas erejének megszilárdításaként magába szúrta a kardot, majd elterült a kövön. A másik mágus pedig fogta a kardot, és azzal a fegyverrel űzte ki az ellenséget az országból.
Képessége: a végső támadás, avagy a természetrobbanás. A harcos magába szúrja a kardot, mire egy hatalmas robbanás keletkezik, és szinte mindenki eszméletét veszti. A harcosra 5 szakasz pihenő vár a képesség használata után.
Fizikai sebzés: 30
Mágikus sebzés: 50 minden harcosba (és állatába)
Következménye: a kard birtoklója, amint használja a természetrobbanást, elájul, függetlenül attól, hogy túlélné-e az 50 sebzést.
Jelenlegi tartózkodási helye: (ha legyőzöd Naturalist egy párbajban, tiéd a kard)
Naturalis
Rang: Elit
Erő: 8
Védekezés: 8
Pontosság: 6
Fürgeség: 5
Mágia: 6
Intelligencia: 5
Kitartás: 8
Állóképesség: 7
Energia: 6
Növény képességek:
Növénybeszéd
Bódító virágillat
Fakéreg védelem
Indák
Tüskés indák
Tüskezápor
Karózápor
Karónövesztés
Mérgező rudak
Gyökértánc
Fűpengék
Farém idézése
Farémhad idézése
Testcsere
Állat képességek:
Fejlettebb érzékszervek
Ultrahang
Karomnövesztés
Farkas idézés
Falka idézése
Harcművész képességek:
Kitérés 2. szint
Ellentámadás
Ugrás 2. szint
Közelharc 3. szint
Önvédelem 2. szint
Tervezés
Fegyveres képességek:
Kardforgatás 3. szint
Arany: 115
Energiaszint: 110/ 75
Fegyverek:
Sisak: -
Páncél: -
Pajzs: -
Amulett: -
Állati segítők:
(6/5 lojalitás)
Állatának értékei:
Erő: 7
Mágia: 6
Fürgeség: 7
Kitartás: 6
Intelligencia: 7
Állatának képességei:-
Harcok:
Gyakorlás: 11 (Gy:8 D:3 V:0)
Küzdelem: 8 (Gy:6 D:0 V:2)
Párbaj: 7 (Gy:5 V:2)
Leszámolás: 0
Megbizatások: 8 (Mind sikeres.)
Munkák: 11
Edzések:
Erősítés: 20
Védelmi gyakorlatok: 23
Szabadkezes edzés: 20
Futás: 19
Bűbájtanulás: 14
Tanulás: 12
Több az egy ellen gyakorlatok: 23
Fegyveres edzés: 22
Jóga: 17
Speciális küldetések:
Faültetés: 15 (8 sikeres)
Megfigyelés: 10 (9 sikeres)
Gyújtogatók elűzése: 2 (0 sikeres)
Randevúk: -
Házasság:-
A föld népének legendás fegyvere
Története: Hajdanában a föld népe a kristály segítségével kiszabadította a démonát. A démon segítségével egymás után foglalták el a szomszédos királyságokat. Ezért egy nap összeültek a megmaradt népek vezérei, és úgy döntöttek, hogy egyesült erővel lépnek fel a föld népe ellen. Nemsokára találkozott is a két had, és hatalmas csata kerekedett, melyben meg sikerült ölniük a szövetségeseknek a föld démonát. A démon, végső kétségbeesésében egy közeli kardba itatta ereje egy részét, a maradék pedig elpusztult, illetve csak eltűnt egészen odáig, amíg egy bátor föld népebeli meg nem szerzi újra a kristályt, és ki nem szabadítja őt...
Képessége: képes a földet akarata szerint irányítani. Földrögöket emelni, földrengéseket okozni... Ez mind gyerekjáték a számára. Persze a mágiája nem végtelen, így nem képes egy harc során például öt földrengést szítani.
Fizikai sebzés: 30
Mágikus sebzés:-
Következménye: a kard képességei három csoportba sorolhatók: gyenge, erős és földrengés. A gyenge képességek 5 energiapontba kerülnek, és 5-öt sebeznek, az erősek 20 energiapontba, és 15-öt, míg a földrengés mindenkibe 30-at, és 30 energiapontba.
Jelenlegi tartózkodási helye: (ha legyőzöd Terra Novát egy párbajban, tiéd a kard)
Terra Nova
Rang: Elit
Erő: 8
Védekezés: 9
Pontosság: 5
Fürgeség: 6
Mágia: 6
Intelligencia: 3
Kitartás: 8
Állóképesség: 8
Energia: 6
Föld képességek:
Iszaplövés
Földremegtetés
Iszapgejzírek
Nagy iszapgejzírek
Földszórás
Erős földszórás
Földbörtön
Földrém idézése
Földrémek idézése
Szakadék
Barlangomlás
Kitépett föld
Földprés
Földkar
Homok képességek:
Homokszórás
Futóhomok
Homokfal
Homokburok
Homokhullám
Harcművész képességek:
Kitérés 2. szint
Ellentámadás
Ugrás 2. szint
Közelharc 2. szint
Önvédelem 2. szint
Fegyveres képességek:
Kardforgatás 2. szint
Arany: 120
Energiaszint: 130/110
Fegyverek:
Sisak: -
Páncél: -
Pajzs: -
Amulett: -
Állati segítők:
(6/6 lojalitás)
Állatának értékei:
Erő: 5
Mágia: 4
Fürgeség: 10
Kitartás: 6
Intelligencia: 4
Állatának képességei:-
Harcok:
Gyakorlás: 8 (Gy:8 D:0 V:0)
Küzdelem: 12 (Gy:6 D:0 V:6)
Párbaj: 1 (Gy:1 V:0)
Leszámolás: 0
Megbizatások: 12 (Mind sikeres.)
Munkák: 14
Edzések:
Erősítés: 18
Védelmi gyakorlatok: 14
Szabadkezes edzés: 19
Futás: 17
Bűbájtanulás: 25
Tanulás: 12
Több az egy ellen gyakorlatok: 25
Fegyveres edzés: 20
Jóga: 22
Speciális küldetések:
Árkok feltöltése: 12 (12 sikeres)
Kémelhárítás: 10 (5 sikeres)
Ellenséges falu ledöntése: 3 (1 sikeres)
Randevúk: -
Házasság:-
A villám népének legendás fegyvere
Története: A villám népének legendás kardját Nagy Raitenka (1. neoterra központi szereplője volt) készítette élete alkonyán. Mivel uralkodása vége felé már általánossá válltak az attrocitások a határon, ezért úgy döntött, hogy készít egy kardot a népének, amivel megvédheti magát a későbbiekben. Hozzá is látott, hónapokig kovácsolta, végül minden mágiáját és életerejét a karba itatta, majd holtan esett össze mellette. Másnap találták meg a holttestét, a kardot, meg egy levelet, amiben leírta, hogy milyen erővel rendelkezik ez a fegyver. Raitenkát aznap eltemették, de ha a teste nem is, de a tette, a kard a villám népének lakóival él azóta is.
Képessége: a kard képes irgalmatlan méretű (több méteres) gömbvillámokat gyártani, és azokat eszméletlen sebességgel kilőni az ellenfélre.
Fizikai sebzés: 30
Mágikus sebzés: 20
Következménye:-
Jelenlegi tartózkodási helye: (ha legyőzöd Raitratust egy párbajban, tiéd a kard)
Raitratus
Rang: Elit
Erő: 3
Védekezés: 4
Pontosság: 7
Fürgeség: 8
Mágia: 10
Intelligencia: 9
Kitartás: 7
Állóképesség: 2
Energia: 9
Villám képességek:
Elektromos bőr
Fejlett elektromos bőr
Immunitás
Elektromos víz
Villámsáv
Villámgömb
Dupla villámgömb
Villámléptek
Fejlett villámléptek
Csapda
Villámlény
Villámlények
Villámmező
Villámcsapás
Vihar képességek:
Időjárás uralma
Eső
Szél
Forgószél
Orkán
Harcművész képességek:
Kitérés 2. szint
Ellentámadás
Ugrás 2. szint
Közelharc 2. szint
Önvédelem 2. szint
Tervezés
Fegyveres képességek:
Kardforgatás 2. szint
Arany:90
Energiaszint: 90/75
Fegyverek:
Sisak: -
Páncél: -
Pajzs: -
Amulett: -
Állati segítők:
(6/5 lojalitás)
Állatának értékei:
Erő: 4
Mágia: 5
Fürgeség: 8
Kitartás: 3
Intelligencia: 4
Állatának képességei:-
Harcok:
Gyakorlás: 10 (Gy:8 D:1 V:1)
Küzdelem: 15 (Gy:6 D:3 V:6)
Párbaj: 3 (Gy:2 V:1)
Leszámolás: 0
Megbizatások: 5 (Mind sikeres.)
Munkák: 17
Edzések:
Erősítés: 14
Védelmi gyakorlatok: 10
Szabadkezes edzés: 19
Futás: 17
Bűbájtanulás: 25
Tanulás: 25
Több az egy ellen gyakorlatok: 17
Fegyveres edzés: 20
Jóga: 24
Speciális küldetések:
Banditák meglopása: 14 (9 sikeres)
Kémkedés: 14 (2 sikeres)
Fejvadászat: 3 (0 sikeres)
Randevúk: -
Házasság:-
A sötétség népének legendás fegyvere
Története: egy nap egy démon jött elő a pokolból, hogy viszályt szítson az emberek között. Nap nap után hulltak a fejek, mígnem egy legendás harcos rájött a démon szerepére a viszályok mögött, és egy nap lesből megtámadta. A démon fölényesen végignézett az ellenfelén, nem hitte, hogy egy emberi söpredék kárt okozhat benne, majd a szeme hirtelen tágra nyílt; a harcos szíven szúrta a démont. A démon az utolsó erejéből beleszökött a kardba, melyet azóta, mint az egyik legendás kardot ismerünk.
Képessége: a kard képes előhívni a Halálszellemeket, akik rendkívüli erejükkel segítik a harcost a küzdelemben.
Fizikai sebzés: 30
Mágikus sebzés:-
Következménye: egy halálszellem megidézése 50 energiapontba kerül, és a harcos tökéletes mása lesz.
Jelenlegi tartózkodási helye: (ha legyőzöd Antipaxust egy párbajban, tiéd a kard)